Det kan jeg godt forstå!malthesmor skrev:Ja okay blev bare lidt forvirret da der både blev nævnt sort gul, og dove gul, men tror jeg har forstået det nu he he.
farve hjælp til 3 unger
-
malthesmor
Nej cinnamon skjuler ikke gul, hvis en af forældrene var gule, ville den være rødøjet gul.. Men som sagt så må tortien være fra Victoria, for tortie er ikke altid helt synligt, det kan være et enkelt hår som der er tortie påmalthesmor skrev:Men forstår stadig ikke hvordan der kan komme gule/totie unger når der intet gult er af se på nogen af forældrene, kan cinnamon skjule gult ?, far hannibal har jo en bror fra samme kuld som ham som er sortgul.
Håber det gav mening.
Hilsen Ida <3
-
malthesmor
Totie kan jo ikke bare komme til Victoria ud af den blå luft, hun må jo også have det et eller andet sted fraÆda skrev:Nej cinnamon skjuler ikke gul, hvis en af forældrene var gule, ville den være rødøjet gul.. Men som sagt så må tortien være fra Victoria, for tortie er ikke altid helt synligt, det kan være et enkelt hår som der er tortie påmalthesmor skrev:Men forstår stadig ikke hvordan der kan komme gule/totie unger når der intet gult er af se på nogen af forældrene, kan cinnamon skjule gult ?, far hannibal har jo en bror fra samme kuld som ham som er sortgul.![]()
Håber det gav mening.
ved udmærket godt at det bare kan være et enkelt gult hårstrå
hvad var forældre og bedste forældre til victoria?malthesmor skrev:Totie kan jo ikke bare komme til Victoria ud af den blå luft, hun må jo også have det et eller andet sted fraÆda skrev:Nej cinnamon skjuler ikke gul, hvis en af forældrene var gule, ville den være rødøjet gul.. Men som sagt så må tortien være fra Victoria, for tortie er ikke altid helt synligt, det kan være et enkelt hår som der er tortie påmalthesmor skrev:Men forstår stadig ikke hvordan der kan komme gule/totie unger når der intet gult er af se på nogen af forældrene, kan cinnamon skjule gult ?, far hannibal har jo en bror fra samme kuld som ham som er sortgul.![]()
Håber det gav mening.hverken hendes mor eller far er totie, og heller ikke bedste forældrene, underligt at det ikke bare er synligt hos 1 af dem hun burde have det fra.
![]()
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
malthesmor
Victorias mor =Doveburrus skrev:hvad var forældre og bedste forældre til victoria?malthesmor skrev:Totie kan jo ikke bare komme til Victoria ud af den blå luft, hun må jo også have det et eller andet sted fraÆda skrev: Nej cinnamon skjuler ikke gul, hvis en af forældrene var gule, ville den være rødøjet gul.. Men som sagt så må tortien være fra Victoria, for tortie er ikke altid helt synligt, det kan være et enkelt hår som der er tortie på![]()
Håber det gav mening.hverken hendes mor eller far er totie, og heller ikke bedste forældrene, underligt at det ikke bare er synligt hos 1 af dem hun burde have det fra.
![]()
Victorias far = Mink
Farfar = LH sølv Zobel
farmor = Offwhite satin
Mormor = sort
Morfar = Creme
hmm som jeg ser det KAN det komme fra victorias far som er mink - gul KAN skjule sig på mink pga. mink er ne kombi mellem creme, cinnamon og umbrouse.. han KAN være mink gul! creme+umbrouse kan skjule gult totalt!
i og med victorias far har en sølvzobel far kan det gule også skjule sig der eller på den offwhite farmor...
mor kan også være dove tortie - uden at det ses mere tydeligt end på victoria - ET gult hår
:lol:
i og med victorias far har en sølvzobel far kan det gule også skjule sig der eller på den offwhite farmor...
mor kan også være dove tortie - uden at det ses mere tydeligt end på victoria - ET gult hår
Pia B
-
malthesmor
Du har ret pia, kan jo heller ik ane Totie på Dana, og de sidste sølv unger jeg havde er jo også totie (har lille Amarylis endnu), men igen helt skjult i sølvgråburrus skrev:hmm som jeg ser det KAN det komme fra victorias far som er mink - gul KAN skjule sig på mink pga. mink er ne kombi mellem creme, cinnamon og umbrouse.. han KAN være mink gul! creme+umbrouse kan skjule gult totalt!
i og med victorias far har en sølvzobel far kan det gule også skjule sig der eller på den offwhite farmor...![]()
mor kan også være dove tortie - uden at det ses mere tydeligt end på victoria - ET gult hår:lol:
Syntes bare lige at jeg ville forstå hvor det kommer fra, jeg ved jo ikke hvilke farver der skjuler hvad
mest sansynligt er fra victorias far af...
men det kan også være mor - men jeg ville satse på hendes far
men det kan også være mor - men jeg ville satse på hendes far
Pia B
-
malthesmor