Så vil gerne hører om der er nogen der kan svare mig på hvilken genkode han så har?

Tusind taakHopiw skrev:aa Mo_
hvis jeg ikke tager meget fejl (:
Ikke helt. Der findes to slags mottled, og den form vi har herhjemme er nok den der hedder ruby-eyed mottled (det er alle mine i hvert fald). Hvis man lyser dem i øjnene med en lommelygte kan man se at øjnene er røde.Hopiw skrev:aa Mo_
Det forudsætter vel, at han er sort mottled? altså stadig er sort.kwo skrev:Ikke helt. Der findes to slags mottled, og den form vi har herhjemme er nok den der hedder ruby-eyed mottled (det er alle mine i hvert fald). Hvis man lyser dem i øjnene med en lommelygte kan man se at øjnene er røde.Hopiw skrev:aa Mo_
I så fald er genkoden: aa Mi_
Han er stadig sort.Lykke skrev:Det forudsætter vel, at han er sort mottled? altså stadig er sort.kwo skrev:Ikke helt. Der findes to slags mottled, og den form vi har herhjemme er nok den der hedder ruby-eyed mottled (det er alle mine i hvert fald). Hvis man lyser dem i øjnene med en lommelygte kan man se at øjnene er røde.Hopiw skrev:aa Mo_
Ahh okaaykwo skrev:Ikke helt. Der findes to slags mottled, og den form vi har herhjemme er nok den der hedder ruby-eyed mottled (det er alle mine i hvert fald). Hvis man lyser dem i øjnene med en lommelygte kan man se at øjnene er røde.Hopiw skrev:aa Mo_