Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
-
Loan
Hej alle ^^
Da jeg kun må have et begrænset antal dyr i huset er det svært at køre et ordenligt opdræt og har derfor taget beslutningen kun at have en han, og ellers prøve at låne nogle hanner til kuld rundt omkring.
Jeg betaler gerne for at kunne låne til en parring.
- Den heldige dame er denne gang:
Mahonia's Ivory som er Sgsg Toto
Jeg søger ikke umiddelbart nogen speciel farve, men vil gerne prøve at få mig et kuld hvor der er mange forskellige farvechancer, da mine ofte har været ensfarvet allesammen.
Hilsen
Loan Vejby
-
burrus
Tja jeg har Sirius du ska være velkommen til at låne...
hans farve er "kendt" som være langhåret gylden umbrouse satin, men han virker for brunlig og kan teoretisk set godt være rust...
han kan også bære en pokkers masse spændene gener, som sku give mulighed for en del variation
og du ved jo hvor han bor :lol:

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Loan
Det lyder som en god blanding. Men det bliver først efter udstillingen da hun er meldt til, og så kunne det godt tænkes at jeg venter til sidst i juli så jeg selv kan køre op

Hilsen
Loan Vejby
-
liv
burrus skrev:Tja jeg har Sirius du ska være velkommen til at låne...
hans farve er "kendt" som være langhåret gylden umbrouse satin, men han virker for brunlig og kan teoretisk set godt være rust...
han kan også bære en pokkers masse spændene gener, som sku give mulighed for en del variation

jamen dog sirius kommer da rundt om kring nu

:lol:
-
burrus
liv skrev:burrus skrev:Tja jeg har Sirius du ska være velkommen til at låne...

jamen dog sirius kommer da rundt om kring nu

:lol:
naturligvis

:lol: det kunne kun være spændende at se hvad han "laver" inden jeg selv skal bruge ham til omega i efteråret :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Mahonia
Ivory! :hearts2 Hvor er hun blevet flot! Du har passet hende godt, kan jeg se. :D
Det er spændende, hvilken han du vælger, men Sirius er en fin lille fyr.

-
Loan
Ja hun er blevet helt fantastisk og utrolig stor siden jeg fik hende den lille bølle

Hun affinder sig endda med at blive børstet engang imellem med det lange hår hun holder sig

Hilsen
Loan Vejby
-
Mahonia
Hun er lækker! :D
Husk at fortælle, når du har fundet en han til hende. Er jo lidt nysgerrig. :oops: :lol:
-
Loan
Hej Pia
Jeg vil gerne låne din han, Sirius.

Hilsen
Loan Vejby
-
Mahonia
Kommer Ivory så her på besøg? :P Eller skal Sirius på dametur?
Sirius bor jo hos mig midlertidigt.
-
Loan
Ivory kommer op til dig, et par flasker cola så burde jeg kunne holde hele turen

Men som sagt bliver det først slut juli hvor jeg har mit kørekort og de gamles bil. Skal nok prøve at finde den aften hun er i løbetid/brunst og den som passer dig bedst.
- Skal jeg selv have et bur med? Og eventuelt hvor stort maks?
Hilsen
Loan Vejby
-
AnetteFrost
Rubin skrev:Ivory kommer op til dig, et par flasker cola så burde jeg kunne holde hele turen

Men som sagt bliver det først slut juli hvor jeg har mit kørekort og de gamles bil. Skal nok prøve at finde den aften hun er i løbetid/brunst og den som passer dig bedst.
kan være du kunne loge med mig den 13. hvis det er
-
Loan
Jo det kunne selvfølgelig være, men ville gerne på den anden side af sommerferien, da salget ikke går så godt lige nu her. Og har stadig 5 unger gående.
Hilsen
Loan Vejby
-
Mahonia
Rubin skrev:Ivory kommer op til dig, et par flasker cola så burde jeg kunne holde hele turen

Du behøver ikke tage hensyn til brunst. Den finder jeg, hvis hun er her en uges tid, men ellers er det da fint. :D
Hun kan godt bo i et af mine bure i den tid hun er her, medmindre du foretrækker, at hun er i sit vante bur. Det er op til dig. :)
Har du selv bur med, skal det helst ikke være meget større end et Duna-bur.

-
Loan
Hendes vante bur bliver svært, hun går jo i et skab hehe

- Okay men så kommer hun bare op en uges tid selvom det bliver svært at undvære hende, selvom hun holder mig vågen hver nat med sit gnaveri.
Hilsen
Loan Vejby