min hun har født jubii
-
ian2009
min hun har født jubii
hej jeg tog min hun op i dag og jeg syntes at hun var blevet tyndere og da jeg tog huset op fra buret faldt der 6-8 måske 9 unger ud af huset
jeg troede at det var stykker kød
men så sprællede de og de var så kønne
men det er mærkeligt jeg parrede min hun fra 6 dage siden hvordan kan det være at hun allerede har født :?: de er ca. på 1,5 centimeter måske lidt større men de er vildt nuser
og det er de første unger jeg har fået :D jeg har bare et spørgsmål skal jeg finde på noget specialt foder til hunnen og ungerne :?: :!:
-
darkangel87
meget let faren er ikke din vens hamster, din du har været drægtig da hun købte hende, vil gætte på du har købt hende i en dyrehandel og der sker det tit at man får drægtige hunner
men ja de små hårløse rejer er søde
men ja de små hårløse rejer er søde

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Re: min hun har født jubii
Er det en guldhamster eller en dværghamster?ian2009 skrev:hej jeg tog min hun op i dag og jeg syntes at hun var blevet tyndere og da jeg tog huset op fra buret faldt der 6-8 måske 9 unger ud af husetjeg troede at det var stykker kød
men så sprællede de og de var så kønne
men det er mærkeligt jeg parrede min hun fra 6 dage siden hvordan kan det være at hun allerede har født :?: de er ca. på 1,5 centimeter måske lidt større men de er vildt nuser
og det er de første unger jeg har fået :D jeg har bare et spørgsmål skal jeg finde på noget specialt foder til hunnen og ungerne :?: :!:
1½ cm lyder meget småt.
Du skal give meget mere foder end du plejer (og mere jo større ungerne bliver). Og så skal du sørge for at din hun får protein, f.eks. kattefoder eller lidt råt oksekød.
-
ian2009
-
ian2009
-
malthesmor
-
malthesmor
-
ian2009
-
darkangel87
jeg har ungerne oppe når de er omkring 5 dage men kun kort tid lige til at kunne tælle dem og tage billeder

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Nej hunner går altså ikke i brunst selvom de er dræktige, brunst betyder jo at de er modtagelige for at kunne blive dræktige eller sagt med andre ord at de har ægløsning.
De har ikke ægløsning under dræktigheden, at hunnen så måske aligevel har accepteret at hannen har parret hende det er en anden ting.
De har ikke ægløsning under dræktigheden, at hunnen så måske aligevel har accepteret at hannen har parret hende det er en anden ting.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
malthesmor
Hvornår man må tage ungerne op tror jeg kommer an på hvor tillidsfuld ens hun er
Jeg rører mine unger allerede når de er 1 døgn gamle, og har aldrig mistet 1 eneste unge.
Jeg sørger bare for den første tid at røre ved mor først, så mine hænder dufter af hende.
Men kan forstå at du ikke har haft din hun ret længe, så jeg vil ik anbefale at du rører ved ungerne før de har fået noget pels.
Din hun kender dig jo ikke så godt endnu
Benjamin
Brunst/parringsvillig, ved godt at hun ik har ægløsning når hun er drægtig
:lol: :lol: har ik selv oplevet en parringsvillig hun når en hun har været drægtig, men ved flere som har. 
Jeg rører mine unger allerede når de er 1 døgn gamle, og har aldrig mistet 1 eneste unge.
Jeg sørger bare for den første tid at røre ved mor først, så mine hænder dufter af hende.
Men kan forstå at du ikke har haft din hun ret længe, så jeg vil ik anbefale at du rører ved ungerne før de har fået noget pels.
Din hun kender dig jo ikke så godt endnu
Benjamin
Brunst/parringsvillig, ved godt at hun ik har ægløsning når hun er drægtig
Senest rettet af malthesmor 12. jun 2009 14:31, rettet i alt 1 gang.
-
ian2009