hvid med lyse ører og sorte øjne???
hvid med lyse ører og sorte øjne???
Er der nogen der har et bud på hvilken farve/ genkode en hvid guldhamster med lyse ører og sorte øjne kan være?
Sammen med en hun der efter min bedste overbevisning er creme satin har han fået unger der er gyldne!, samt (sølv)dove, cinnamon og hvid med lyse ører og røde øjne (igen efter min bedste vurdering).
Sammen med en hun der efter min bedste overbevisning er creme satin har han fået unger der er gyldne!, samt (sølv)dove, cinnamon og hvid med lyse ører og røde øjne (igen efter min bedste vurdering).
-
AnetteFrost
jeg vil gætte på noget i stil med brunøret offwhite. øjnene skal være sorte.
ved ik lige hvad det ellers kan være.
noget du har et billed af?
ved ik lige hvad det ellers kan være.
noget du har et billed af?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
ja det sku man da synes :?Lykke skrev:ja, men en creme og en off-white bør kun få creme-baserede unger, ikke gyldne!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
hvis han var SgSg ville der ikke komme gyldne unger! 

Pia B
Med tilladelse fra ejer kommer her nogle billeder (det er desværre den størrelse de er i):
Først overvejede jeg om mor var mink satin (det løser bare ikke ee-problemet), men jeg synes det er tydeligt, at hun er creme, når man ser hende på billedet med ungerne nedenfor.
Forældrene er i øvrigt nok væk, inden jeg evt. når at besøge dem.
Først overvejede jeg om mor var mink satin (det løser bare ikke ee-problemet), men jeg synes det er tydeligt, at hun er creme, når man ser hende på billedet med ungerne nedenfor.
Forældrene er i øvrigt nok væk, inden jeg evt. når at besøge dem.
- Vedhæftede filer
-
- Far
- 80DF.jpg (8.16 KiB) Vist 5156 gange
-
- Far
- 80E0.jpg (4.11 KiB) Vist 5156 gange
-
- Mor
- 80F0.jpg (6.38 KiB) Vist 5156 gange
-
- Mor
- 80F1.jpg (6.84 KiB) Vist 5156 gange
-
- Mor
- 813A.jpg (6.01 KiB) Vist 5156 gange
Senest rettet af Lykke 28. aug 2009 09:34, rettet i alt 1 gang.
altså fænotypisk gir de INGEN mening :lol:
så umiddelbart - HVIS det virkelig er faren - vil jeg tro hannen er et genetisk rod og derfor er blevet helt hvid...
så umiddelbart - HVIS det virkelig er faren - vil jeg tro hannen er et genetisk rod og derfor er blevet helt hvid...
Pia B
Faren er jo ganske vist ikke Offwhite som jeg først tænkte, da moren tydeligt er creme.
Desuden ser faren også Satin ud på billederne syntes jeg, så hvis han er det så er det da en lidt uheldig kombination.
Men er der ikke chance for at faren kan være RØ? det kan jo være det ikke kan ses på billedet da det mørkner med alderen.
Sølvgenet må klart stamme fra faren da moren uden tvivl er Creme, så RØ sølvgrå ville på sin vis være en mulighed da sådan en stort set er helt hvid.
Men det afhænger jo igen af om faren er RØ.
Desuden ser faren også Satin ud på billederne syntes jeg, så hvis han er det så er det da en lidt uheldig kombination.
Men er der ikke chance for at faren kan være RØ? det kan jo være det ikke kan ses på billedet da det mørkner med alderen.
Sølvgenet må klart stamme fra faren da moren uden tvivl er Creme, så RØ sølvgrå ville på sin vis være en mulighed da sådan en stort set er helt hvid.
Men det afhænger jo igen af om faren er RØ.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil