Alle 4 har øjn ringe, 3 har samme farve, den 4 skiller sig ud :?
Se selv billederne

Selvfølgelig kan farven variere, men jeg tænkte først om der var mulighed for noget sølvzobel, men på billedet af dem alle 4 er de for lyse til det. Da cinnamon kan variere meget i hvor kraftigt rød den er, overvejede jeg også, at det kunne være skyld i den lyse/ mere rødlige.malthesmor skrev:Forældrene erburrus skrev:hvad er forældrene?
men jo - alle farver kan jo godt variere lidt
Dk Nadazhda´s Miss Dana Hannon Bb ee ll pp Toto Uu
Biil`s Eos :aa bb E_ll + split p må han være da mange af ungerne er rø
Den lyse er en han, de andre 3 er henholdsvis 1 han og 2 hunnerLykke skrev:Selvfølgelig kan farven variere, men jeg tænkte først om der var mulighed for noget sølvzobel, men på billedet af dem alle 4 er de for lyse til det. Da cinnamon kan variere meget i hvor kraftigt rød den er, overvejede jeg også, at det kunne være skyld i den lyse/ mere rødlige.malthesmor skrev:Forældrene erburrus skrev:hvad er forældrene?
men jo - alle farver kan jo godt variere lidt
Dk Nadazhda´s Miss Dana Hannon Bb ee ll pp Toto Uu
Biil`s Eos :aa bb E_ll + split p må han være da mange af ungerne er rø
Kender du deres køn? For du har jo tortie/ gul inde over. Det er svært at se på cremevarianter, men kunne det f.eks. tænkes at den lyseste er mink gul? (og de andre evt. tortie)
Altså hannen som "skiller" sig ud kan være gul mink ?Benjamin skrev:Da den er sådan lidt orange brun så ville Kobber være en oplagt mulighed med de genkoder forældrene har.
Dog hvis ungen er en han kan den også bare være Gul Mink, som til forveksling kan ligne en kobber på en prik.![]()
Den er ihvertfald ikke Dove, da dove ikke har øjenringe og da moren ifølge genkoden ikke bærer sort, og hvis det passer så kan der jo ikke komme Dove.
nej den der skiller sig ud kunne være gul mink eller kobber, mens de andre er mink det er sådan jeg har forstået det.malthesmor skrev:Altså hannen som "skiller" sig ud kan være gul mink ?Benjamin skrev:Da den er sådan lidt orange brun så ville Kobber være en oplagt mulighed med de genkoder forældrene har.
Dog hvis ungen er en han kan den også bare være Gul Mink, som til forveksling kan ligne en kobber på en prik.![]()
Den er ihvertfald ikke Dove, da dove ikke har øjenringe og da moren ifølge genkoden ikke bærer sort, og hvis det passer så kan der jo ikke komme Dove.
De andre 3 muligvis kobber ?
Faktisk har jeg også selv overvejet kobber da du skrev i din tråd at mink og kobber ligner hinanden meget, men vidste ikke lige om det var muligt
det var nu den der skilte sig ud jeg mente kunne være gul mink eller kobber, de andre 3 ser skam bare mink ud.malthesmor skrev:Altså hannen som "skiller" sig ud kan være gul mink ?Benjamin skrev:Da den er sådan lidt orange brun så ville Kobber være en oplagt mulighed med de genkoder forældrene har.
Faktisk har jeg også selv overvejet kobber da du skrev i din tråd at mink og kobber ligner hinanden meget, men vidste ikke lige om det var muligt
Ja okay, men hvis nu jeg siger at den "gul mink eller kobber" har kindtegninger ? :? (har jeg lige opdaget) hvad siger du så ? :?darkangel87 skrev:nej den der skiller sig ud kunne være gul mink eller kobber, mens de andre er mink det er sådan jeg har forstået det.malthesmor skrev:Altså hannen som "skiller" sig ud kan være gul mink ?Benjamin skrev:Da den er sådan lidt orange brun så ville Kobber være en oplagt mulighed med de genkoder forældrene har.
så vidt jeg husker er det når en mink bliver ældre den kommer til at ligne en kobber