Har fundet 5 silverdove og 2 creme ? HJÆLP
Har fundet 5 silverdove og 2 creme ? HJÆLP
Synes godt nok at nogle af dem var lidt beskidte i farven. Men idag tog jeg dem ud i lyset, og så at der nok er en og måske flere silverdove. Vil i mene at den anden er offwhite eller creme ?
- Vedhæftede filer
-
- rsz_offwhiteogsilverdove. A.jpg (230.07 KiB) Vist 6335 gange
-
- rsz_offwhiteogsilverdove. B.jpg (207.24 KiB) Vist 6335 gange
Senest rettet af Bella 21. jan 2010 16:48, rettet i alt 1 gang.
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne 

Billeder med mor, som er meget lys offwhite. Sikkert dobbeltfaktor
- Vedhæftede filer
-
- rsz_lyse.Gloria. A.jpg (237.82 KiB) Vist 6328 gange
-
- rsz_lyse.Gloria. B.jpg (244.9 KiB) Vist 6328 gange
-
- Det billede er bare så sødt.
"Mor er sååå dygtig" siger de små pus - rsz_morsådygtig. A.jpg (192.1 KiB) Vist 6328 gange
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne 

Så har jeg nærstuderet i forskelligt lys.
Og konklusionen er:
5 RØ silverdove
2 RØ creme hanner
Her er billeder af de 2 jeg mener er creme(+ et ultimativt godt shoot af den ene :love4: )
Og konklusionen er:
5 RØ silverdove
2 RØ creme hanner
Her er billeder af de 2 jeg mener er creme(+ et ultimativt godt shoot af den ene :love4: )
- Vedhæftede filer
-
- rsz_2cremerygge.jpg (189.08 KiB) Vist 6289 gange
-
- rsz_2creme.jpg (139.32 KiB) Vist 6289 gange
-
- rsz_lækkercreme.jpg (240.06 KiB) Vist 6289 gange

-
Tark :Dmalthesmor skrev:Kanon godt shoot du fik "I LOVE IT"![]()
Så fik jeg alligevel ret da jeg skrev i den anden tråd at flere lignede silverdove :headbang1:
Lækkert kuld du har,men hvordan skulle det også blive andet med de forældre :lol:
Du er GOOOOO Hanne :lol:
Jeg er VILDT glad for Gloria's smukke kuld- de er bare så lækre

Synes du også at de 2 ser creme ud ?

-
Den der er på dit "shoot" er det 1 af dem som er på det sidste billede ?Bella skrev:Tark :Dmalthesmor skrev:Kanon godt shoot du fik "I LOVE IT"![]()
Så fik jeg alligevel ret da jeg skrev i den anden tråd at flere lignede silverdove :headbang1:
Lækkert kuld du har,men hvordan skulle det også blive andet med de forældre :lol:
Jeg er VILDT glad for Gloria's smukke kuld- de er bare så lækre![]()
Syntes den ser mørkere ud på det billede hvor den er alene,ligner næsten min Baloo som er rø gul , har den kindtegninger og hætte ?,bare en ide´he he.
Ja, det er det.malthesmor skrev:Den der er på dit "shoot" er det 1 af dem som er på det sidste billede ?Bella skrev:Tark :Dmalthesmor skrev:Kanon godt shoot du fik "I LOVE IT"![]()
Jeg er VILDT glad for Gloria's smukke kuld- de er bare så lækre![]()
Syntes den ser mørkere ud på det billede hvor den er alene,ligner næsten min Baloo som er rø gul , har den kindtegninger og hætte ?,bare en ide´he he.
Tror bare at det er lyset. Han har hverken kindtegninger eller hætte.
Ikke hvad jeg kan se.
Men han ser faktisk lidt gul ud på shootet