hun alder ved første kuld..
hun alder ved første kuld..
Hej :D
Jeg prøver lige at planglægge et kuld. Problemet er bare jeg støder ind i sommerferien ligemeget hvad jeg gør. Ved jo en hun skal have haft sit første kuld inden hun blev 6 måndeder. Men hvad hvis man sætter hannen sammen med hende når hun bliver 6 månder ville det skade at man overtræder så hun ikke får kuldet før hun er måske 6 månder næste 7 måneder?
Jeg prøver lige at planglægge et kuld. Problemet er bare jeg støder ind i sommerferien ligemeget hvad jeg gør. Ved jo en hun skal have haft sit første kuld inden hun blev 6 måndeder. Men hvad hvis man sætter hannen sammen med hende når hun bliver 6 månder ville det skade at man overtræder så hun ikke får kuldet før hun er måske 6 månder næste 7 måneder?
-
jeg ville ikke turde gøre det må jeg indrømme

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
nu blev der faktisk spurgt på gf, mener det var hanne som spurgte Kenneth ang. 1. kuld på vinterhvide - og det var blot inden første år, så vidt jeg forstod
så jeg ville godt turde vente

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Du har helt ret Pia det var mig som spurgte, og Kenneth sagde inden 1 år,så jeg ville også turde at vente.burrus skrev:nu blev der faktisk spurgt på gf, mener det var hanne som spurgte Kenneth ang. 1. kuld på vinterhvide - og det var blot inden første år, så vidt jeg forstod![]()

Det er jo et "ca" - det er et spørgsmål om, at når de ikke længere kan få unger, når bliver ca. et år, vil de som regel afvise en han, som forsøger at parre sig med hende.liv skrev:Nu har jeg hørt at dværge ikke vil have unger når de fylder et år.. Og de bliver sure på hannen.. Er det så et rygte?
Det kan enormt let føre til slagsmål, hvis ikke hannen fatter pointen

Pia B
ja sådan har jeg forstået det i hvert fald..liv skrev:Okay så ligeså længe hunnen kan få unger er det ok hun får første kuld?
Pia B