Parring
Parring
Så har Alma og Hans lige parret sig.
Det bliver spændende at se om det giver resultat og hvilke farver ungerne får.
Forventet fødsels, slutning af Maj, start af Juni.
Jeg har ikke fået tavler på Alma og Hans endnu da jeg først skulle modtage velkomstpakken fra DHF, den er lige modtaget.
Det bliver spændende at se om det giver resultat og hvilke farver ungerne får.
Forventet fødsels, slutning af Maj, start af Juni.
Jeg har ikke fået tavler på Alma og Hans endnu da jeg først skulle modtage velkomstpakken fra DHF, den er lige modtaget.
Fra mig og Zoo
-
-
Nej de går ikke sammen.
Det jeg mener er at hvis hun ikke er drægtig kommer hun ind til Hans til parring, under opsyn af mig. Og er hun i brundst bliver hun inde ved ham til de har parret færdig, er hun ikke i brundst fjerner jeg hende igen.
Første gang jeg satte hende ind til Hans var hun ikke i brundst fandt jeg ud af, jeg fjernede hende.
I aftes satte jeg hende ind til Hans og hun var i brundst, de parrede sig i ca. 45 minutter, så gad Alma ikke mere, jeg fjernede hende igen fra Hans.
Håber jeg har forklaret mig forståeligt, ellers spøg igen :)
Det jeg mener er at hvis hun ikke er drægtig kommer hun ind til Hans til parring, under opsyn af mig. Og er hun i brundst bliver hun inde ved ham til de har parret færdig, er hun ikke i brundst fjerner jeg hende igen.
Første gang jeg satte hende ind til Hans var hun ikke i brundst fandt jeg ud af, jeg fjernede hende.
I aftes satte jeg hende ind til Hans og hun var i brundst, de parrede sig i ca. 45 minutter, så gad Alma ikke mere, jeg fjernede hende igen fra Hans.
Håber jeg har forklaret mig forståeligt, ellers spøg igen :)
Fra mig og Zoo
-
-
-
Ja det er spændende, jeg glæder mig til unger.kathrine8D skrev:Okay... Nå, men håber der er gevindst, så der kommer små unger!PiaH skrev:Tak skal du ha'![]()
Det er Alma og Hans' første kuld, jeg har haft guldhamster før og unger også.
dengang jeg havde hamster var jeg barn. Min broder og jeg havde hamster og vi fik unger og solgte til dyrhandleren, jeg har vel været omkring 11 12 år da vi startede. Da jeg var 20 år havde jeg min sidste hamster.
Nu er jeg 43 og har igen hamster.
Men der er jo sket vildt meget inden for hamster siden jeg havde hamster sidst.
Fra mig og Zoo