Hey igen folkens..
Har virkelig brug for noget hjælp hér..
Har unger der er 2 dage gamle, og hunnen bliver ved med at flytte rundt på dem, men efterlader nogen af dem tilfældige steder i buret.. Jeg har ikke set hende være hos dem i omkring 1 time snart.. Og ungerne er begyndt at blive kolde.. Ved ikke hvad jeg skal gøre ! ! :(
Det er ret frustrerende.. Kan man håndfodre dem med en lille pipette og holde dem varme på en anden måde ?
Det er forresten hende første kuld unger..
Hun er ikke hos hendes unger..
Et lidt sent svar, så måske har du allerede gjort noget. Din hun lyder lidt forvirret/ overvældet. Hvis du kender din hun godt, kan du prøve at samle ungerne for hende, hvis hun lader dem ligge længe.
I princippet kan man godt made ungerne med pipette, men du skal arbejde i døgndrift i de næste 14 dage så plus de skal jo også holdes varme, så sandsynligheden for at de vil klare det på den måde er meget lille.
I princippet kan man godt made ungerne med pipette, men du skal arbejde i døgndrift i de næste 14 dage så plus de skal jo også holdes varme, så sandsynligheden for at de vil klare det på den måde er meget lille.
---
Uanset hvad er jeg bare glad for at der er en der gider hjælpe mig 
,.- Fik samlet ungerne sammen, og hun er faldet til ro med dem, hun virker som en god mor nu.. Men under processen mistede jeg 2 ud af 6 unger
såå.. Men et fint kuld ellers 
Tak for dit svar, så ved jeg hvad jeg kan prøve at gøre hvis det skulle gå helt galt igen

,.- Fik samlet ungerne sammen, og hun er faldet til ro med dem, hun virker som en god mor nu.. Men under processen mistede jeg 2 ud af 6 unger

Tak for dit svar, så ved jeg hvad jeg kan prøve at gøre hvis det skulle gå helt galt igen