Harrison søger date (guldhamster)
-
Harrison søger date (guldhamster)
Jeg havde egentligt besluttet mig for at når mine 2 guldhamstere engang er draget over på den anden side, så skulle det være slut med guldhamstere for mit vedkommende, men jeg har nu alligevel ombestemt mig, og jeg kunne rigtigt godt tænke mig en unge efter Harrison.
Derfor håber jeg der er nogen derude, som kunne tænke sig at låne ham til et kuld, hvor mit eneste krav er at få en unge derfra, som tak for lån...
Harrison er Langhåret Creme Recessivt Dappled, og har desværre ukendt baggrund.
Han er født ca. 16. maj 2009 og han har det dejligste sind og temperament, og kommer meget tit til lågen for at få opmærksomhed, bare man står i nærheden af buret, og han bliver helt lykkelig når han kommer ud og rende på sofaen eller sengen.
Han elsker yoghurtdrops med skovbærsmag og bananchips
Lidt billeder af den smukke dreng:
Derfor håber jeg der er nogen derude, som kunne tænke sig at låne ham til et kuld, hvor mit eneste krav er at få en unge derfra, som tak for lån...
Harrison er Langhåret Creme Recessivt Dappled, og har desværre ukendt baggrund.
Han er født ca. 16. maj 2009 og han har det dejligste sind og temperament, og kommer meget tit til lågen for at få opmærksomhed, bare man står i nærheden af buret, og han bliver helt lykkelig når han kommer ud og rende på sofaen eller sengen.
Han elsker yoghurtdrops med skovbærsmag og bananchips
Lidt billeder af den smukke dreng:
Hamster date
Hej.
Hvis det stadig har interesse, så har jeg en hun der er gammel nok til at få unger om 1½ måned
Det er desværre ikk lykkedes mig at uploade billeder herinde endnu, men kan sende dig nogle på mail.
Kan se vi heller ikk bor særlig langt fra hinanden, så det er jo bare dejlig praktisk.
Mvh. Christina og hamsterpigen (har ikk fået et navn endnu).
Hvis det stadig har interesse, så har jeg en hun der er gammel nok til at få unger om 1½ måned
Det er desværre ikk lykkedes mig at uploade billeder herinde endnu, men kan sende dig nogle på mail.
Kan se vi heller ikk bor særlig langt fra hinanden, så det er jo bare dejlig praktisk.
Mvh. Christina og hamsterpigen (har ikk fået et navn endnu).
Jeg har en dejlig hun
Jeg har en dejlig hun, bor på Frederiksberg, men min hun har ikke DHF stamtavle? Så ved ikke lige om jeg er den rette du leder efter, svar tilbage hvis du er interesserede
-
-