forklaring på farven "panda"
forklaring på farven "panda"
Ja den måtte jo komme
vi var forbi indavlsfarmen, måske bedre kendt som den lokale dyrehandler og der ser vi fine små dværghamstere i "panda" farve
sort hvid sort hvid akkurat som en pandabjørn
hvordan opnås denne underlige pels og hvad er der mon i dem ????
vi var forbi indavlsfarmen, måske bedre kendt som den lokale dyrehandler og der ser vi fine små dværghamstere i "panda" farve
sort hvid sort hvid akkurat som en pandabjørn
hvordan opnås denne underlige pels og hvad er der mon i dem ????
første kuld 11/11-10
intet giver karma som feng shui med forhammer
-
-
nu var der tale om DVÆRGhamstere
men ok studsede bare over det da vi ikke kunne finde den nogen steder og deraf var rimelig sikker på det var noget frygteligt mudderblodshamster
edit: du kom mig lige i forkøbet der
men de var nu ellers søde nok ikke noget der dog en underlig omgang og meeeget fedtede i pelsen:S

edit: du kom mig lige i forkøbet der

men de var nu ellers søde nok ikke noget der dog en underlig omgang og meeeget fedtede i pelsen:S
første kuld 11/11-10
-
Kan du evt tage et billede af den, for jeg vil da gerne se en lille pandahamster. :oops:
Jeg så selv for et par år siden "dalmatiner"hamstre. Ikke at dyrehandleren kaldte det for dalmatinere, men jeg havde ikke et bedre bud på hvad det kunne være, for den var hvid med små sorte prikker som en dalmatiner, men jeg fandt frem til (med hjælp fra forum) at det var en nom. spot campbells.
Jeg så selv for et par år siden "dalmatiner"hamstre. Ikke at dyrehandleren kaldte det for dalmatinere, men jeg havde ikke et bedre bud på hvad det kunne være, for den var hvid med små sorte prikker som en dalmatiner, men jeg fandt frem til (med hjælp fra forum) at det var en nom. spot campbells.

-
det er været en hybrid så men som har lignet en sort mottled campbells

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.