Navn til hamster..;O)

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
Gitte

Navn til hamster..;O)

Indlæg af Gitte » 23. okt 2012 19:55

Vi venter en lille ny kæledække i vores familie, har fundet et sted vi tror er et rigtig godt sted at få vores lille unge fra, hvor den vil få en rigtig god start på livet.

vi er gået igang med at finde på det rigtige navn...  :D

vi ved ikke om vi får en lille dreng eller pige, drengenavnet er vi enige om men pigenavnet hmmm så har vi balladen  :lol:

Så hvad stemmer i for...

Fiona
Fie
Bodil (sønnike har lige set Far til fire til søs  :) )
Kæledyr i vores familie....Marsvinene Gajol og Bailey  ;O) På udkig efter en lille tam og godhjertet dvært hamster...;O)

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 23. okt 2012 20:08

Årh.. De er jo alle gode.

I kan jo også vente på den lille kommer og se hvad navn der passer til ham/hende  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 23. okt 2012 20:09

Jeg er helt vild med alle 3 navne og synes de er lige gode  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Freja

Indlæg af Freja » 23. okt 2012 20:28

Jeg synes, det er nogle søde navne alle tre - men kan måske ikke lige se for mig, hvordan en Bodil-hamster ser ud  :lol:  Min egen hamster hedder Flora - lidt i samme meget tøsede boldgade som Fie og Fiona. Vent, til I ser hende, så kommer navnet helt af sig selv.

Ellers kan I skrive alle forslagene i hvert sit hjørne af et stykke papir. Lægge en godbid i hvert hjørne og sætte hamsteren i midten - så vælger hun selv navnet  :wink:

Mvh. Frejas mor
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

Gitte

1 blev til 2 ;O)

Indlæg af Gitte » 8. nov 2012 11:40

Så ender det med at vi får hele 2 vidunderlige små nye dværghamstre...så det bliver både en Fiona og en Bodil...;O)) jubiiii :D
Kæledyr i vores familie....Marsvinene Gajol og Bailey  ;O) På udkig efter en lille tam og godhjertet dvært hamster...;O)

Låst