har mistet 2 unger, kan jeg miste resteb?
har mistet 2 unger, kan jeg miste resteb?
Har lige funde to døde unger i reden:( de er 9 dage gammel. Er det ikke ret sent at nogen falder fra? Skal jeg være nervøs for at der ryger flere?
-
-
Vil ønske at jeg kunne komme og gi dig en stor bamse-kram! tror ikke at der er andet at gøre end at lade naturen gå sin gang, fordi stresser du Luna kan hun spise ungerne.Luna skrev:De vil ikke have det:( kan ikke få dem til at drikke det og Luna vil ikke lade mig komme til reden nu. Tror at der røget en mere nu:/ er helt på bar bund nu
Hun spiser ikke ungerne.. Hun virker ikke stresset overhovedet. hun har bare ikke mælk nok. Ungerne er ikke blevet hverken spist eller bidt. Derimod har hun siddet og prøvet at vaske og varme de døde unger . Jeg giver fra nu af dem mad hver 3. time, for at resten overlever.HamsterPigen skrev:Vil ønske at jeg kunne komme og gi dig en stor bamse-kram! tror ikke at der er andet at gøre end at lade naturen gå sin gang, fordi stresser du Luna kan hun spise ungerne.Luna skrev:De vil ikke have det:( kan ikke få dem til at drikke det og Luna vil ikke lade mig komme til reden nu. Tror at der røget en mere nu:/ er helt på bar bund nu
giv ro, ro, ro...
det nytter ikke at forsøge at opflaske når mor er der - det stresser hende bare helt vildt.
der er kun en ting at gøre, så længe mor er der - lad naturen gå sin gang.
Der kan være mange årsager - det eneste du kan gøre er at støtte hende med det optimale proteinfyldte foder og så ellers lade hende klare det hun selv kan.
Det kan være alt lige fra hendes ernæringstilstand (det er hårdt at have babyer) til at hun bare ikke er opgaven voksen som mor... og det sidste kan du intet gøre noget ved nu.
det nytter ikke at forsøge at opflaske når mor er der - det stresser hende bare helt vildt.
der er kun en ting at gøre, så længe mor er der - lad naturen gå sin gang.
Der kan være mange årsager - det eneste du kan gøre er at støtte hende med det optimale proteinfyldte foder og så ellers lade hende klare det hun selv kan.
Det kan være alt lige fra hendes ernæringstilstand (det er hårdt at have babyer) til at hun bare ikke er opgaven voksen som mor... og det sidste kan du intet gøre noget ved nu.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk