Hej allesammen.
Som i ved har Gaia (Alphas Aurora) fået et kuld på 10 og de 8 har overlevet. De har det fint og er allerede meget livlige. Jeg har lige et par spørgsmål som vedr. dem.
1) Skal jeg anskaffe flere foderskåle end den ene jeg bruger nu eller er en enkelt rigelig?
2) Det er ud til at de alle er agouti lige nu og jeg vil meget gerne have tips til hvorledes vi kan kende forskel på dem alle.
3) De piver en del men er det ikke bare en måde at kommunikere på? De ser ud til at have det fint når jeg tager et kig.
Håber i alle har det godt.
Spørgsmål til lidt af hvert
Spørgsmål til lidt af hvert
Kig forbi https://www.facebook.com/vesterhavetshamster/ - opdræt af Campbells i Esbjerg!
Re: Spørgsmål til lidt af hvert
1) en er rigeligt hvis det bare er til tørfoder. Du kan evt anskaffe dig en mere til frugt/ grønt osv
2) mange farver dem på maven med giftfri tuscher for at se forskel
3) hamsterunger (i hvertfald guldhamsterunger) piver en del, så går ud fra at det samme er gældende for campbellsunger
3) hamsterunger (i hvertfald guldhamsterunger) piver en del, så går ud fra at det samme er gældende for campbellsunger
Tak for tippene. Vi må heller få fat i de giftfri tuscher. hehe.Luna skrev:1) en er rigeligt hvis det bare er til tørfoder. Du kan evt anskaffe dig en mere til frugt/ grønt osv
Kig forbi https://www.facebook.com/vesterhavetshamster/ - opdræt af Campbells i Esbjerg!
1) Da jeg bare havde 6 unger skulle jeg fylde madskålen op 2-3 gange om dagen ved ikke hvor meget der kan være i men til en voksen holder det en uge men den skulle altså tit fyldes op da de fik øjne.
2) Ja som Nikoline siger -giftfrie tuscher.
3) Ja det er helt normalt de piver
2) Ja som Nikoline siger -giftfrie tuscher.
3) Ja det er helt normalt de piver
Calobe's hamsteropdræt