åh nej, de ligner jo hinanden.

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
rikkebn

åh nej, de ligner jo hinanden.

Indlæg af rikkebn » 9. nov 2013 21:43

Vi har været så heldige at de 8 otte er sunde og raske men der er et mindre problem. De er alle agouti og ligner til forveksling hinanden. Der er selvfølgelig nogen som vi kan kende forskel men det er ikke så let. Vi har prøvet giftfri tuscher. Men det går/bliver slikket væk lige så hurtigt. Nogen forslag til hvad vi kan gøre? :)
Kig forbi https://www.facebook.com/vesterhavetshamster/ - opdræt af Campbells i Esbjerg!

mosegaardmortensen89

Re: åh nej, de ligner jo hinanden.

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 9. nov 2013 23:48

Jeg plejer bruge tucher også farve dem så mange gange om dagen som det er muligt. Det er den eneste måde jeg kender.

jeg kan forstille mig det er svært og håber det løser sig :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Luna

Indlæg af Luna » 9. nov 2013 23:50

Jeg tænker hvis de alle ligner hinanden, er det måske en ide at lade være med at dele dem ud til dem som har reserveret endnu? Hvis de alligevel er ens:p
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

burrus

Indlæg af burrus » 10. nov 2013 11:18

Hvis de ellers er rolige nok, så kan man faktisk klippe en lille tot hår forskellige steder på dem og på den måde kende forskel :) det skal naturligvis holdes ved lige også, da deres pels vokser ret meget som unger.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

rikkebn

Indlæg af rikkebn » 10. nov 2013 22:05

Tak for alle svarene :D

Jeg skal nok skrive når det er lykkedes os at kende forskel på dem. hehe
Kig forbi https://www.facebook.com/vesterhavetshamster/ - opdræt af Campbells i Esbjerg!

Låst