kan man det?

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
Benjamin

kan man det?

Indlæg af Benjamin » 26. maj 2006 10:34

hej kan man have campbells dværg hamstere at gå for sig selv i et bur og så sætte dem sammen i 5 minutter til 10 minutter tre aftner i træk ligesom man gør med guldhamstere og få unger ud af det :lol:
for det ville være rat at kunne begrense ungerne lidt :)
for jeg syntes at de får lidt mange og jeg skal nok have et par hamstere til så ville lige vide om det var muligt at gøre på samme måde med campbells som man gør med guldhamstere :mrgreen:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Hættemåge

Indlæg af Hættemåge » 26. maj 2006 12:43

Du kan jo lade hannen gå sammen med hunnen indtil du er sikker på at hun er gravid.. :)

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 26. maj 2006 13:34

Du kan godt gøre som med guldhamstere, men campbells plejer at være ret lette at sætte sammen, så du kan jo også bare gøre som Hættemåge foreslår.
Mvh. Pia

Benjamin

jamen

Indlæg af Benjamin » 27. maj 2006 15:58

jamen man kan jo sætte dem sammen når de er små men kan man også det når de er voksne uden at de kommer op at slås
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

Hættemåge

Re: jamen

Indlæg af Hættemåge » 27. maj 2006 16:01

Benjamin skrev:jamen man kan jo sætte dem sammen når de er små men kan man også det når de er voksne uden at de kommer op at slås
Tja det kan man ved de vinterhvide. jeg gør det dog først på neutral grund, og så sætter den der ikek var i buret derind først, o venter lidt før den anden komemr ind.. for så lugter den første mere af den..

Og så står jeg klar med min mobil til at skille dem ad hvis det skulle gå galt:)

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 27. maj 2006 17:21

Campbells plejer at være nogenlunde lette at sætte sammen som voksne. Meget lettere end de vinterhvide. Mine har altid bare accepteret hinanden med det samme.
Mvh. Pia

Benjamin

kan

Indlæg af Benjamin » 18. jun 2006 15:20

vil det så sige at de vinterhvide ikke r lige så lette at sætte sammen som voksne

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 18. jun 2006 18:56

Nej, de vinterhvide er meget mere aggressive over for hinanden. Det er i hvert fald min erfaring.
Mvh. Pia

Låst