Ikke at det har gjort at jeg har mindre spørgsmål... For jeg tror ikke at jeg fatter det helt...

Jeg har kigget på odgaards hjemmeside og prøvet at finde ud af Sigurd og Maries genkoder.
Står de i en bestemt rækkefølge eller er de bare sat ind som de er blevet opdaget, alfabetisk, eller hvordan?
Marie er korthåret hvidbåndet sort og Sigurd er langhåret dove.
Marie må så være Baba/BaBa,L_ ik?
jeg ved jo ikke rigtig mere om hende endnu og hendes unger er ikke så store endnu at man kan se andet end de bliver mørke alle sammen.
Og da Sigurd er langhåret og dove må hans så være ll,pp,aa ik?
Eller er jeg helt tabt bag en vogn?
Når Sigurd så engang skal have unger kan han få cinnamon, sorte eller som Sigurd? Altså hvis han fik dem selv uden en anden part taget i betragtning (ved godt at det er sådan lidt men hypotetisk ik')
Hvis vi så parrer Sigurd og Marie... ????
Er det for tidligt at sige når jeg ikke ved mere om Marie eller er det i det hele taget ude i skoven før de har fået unger en gang?
håber i gider at hjælpe en der i det hele taget er "lidt" lost i alt det her genetik noget. Jeg vil meget gerne forstå det men jeg synes at når jeg har forstået det, så læser jeg noget andet som gør at det jeg har forstået ikke passer sammen. Og så bliver jeg rundtosset... Yikes...