stamtavler??????

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
contraria

stamtavler??????

Indlæg af contraria » 26. apr 2008 20:11

ja har jo købt en lille ny hams af hopie...

men når hun endnu ikke er blevet godkent som medlem eller har fået stamnavn.... hvordan gør vi så med stamtavle til den lille??? skal det være hopie som ansøger eller kan jeg godt gøre det? er der nogen bestemte regler for navngivningen her?
de venligste hilsner amanda

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 26. apr 2008 20:13

Hvis Hopie ikke er medlem af foreningen eller registreret opdrætter så ansøger du selv om stamatvlen. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

contraria

Indlæg af contraria » 26. apr 2008 20:17

udfordringen ligger i at hopie har betalt og søgt medlemskab men intet har hørt i inu så hun kan ikke søge stamnavn i nu...

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 26. apr 2008 20:20

Nej men hvis du skal have tavlen her og nu skal du selv ansøge om den hvis Hopie skal ansøge skal hun være registreret avler først før hun kan få sit opdrætternavn på den. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

contraria

Indlæg af contraria » 26. apr 2008 20:30

tjaa lile pigen er jo ikke så gammel. og der går jo nok en hel del måneder inden hun skal have kuld... så den kan godt vente med at blive ansøgt.. hvis der altså ikke er tidsbegransning på hvir gammel hamsen max må være...
og så ville det også være rert at vide om der er navne regler for hamster fra opdrætter uden stamnavn?

åå er frk. spørge jørgen i dag..

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 26. apr 2008 21:13

contraria skrev:udfordringen ligger i at hopie har betalt og søgt medlemskab men intet har hørt i inu så hun kan ikke søge stamnavn i nu...
Nej, det er altså ikke rigtigt ! Hun fik velkomstpakken i mandags - altså for 5 dage siden - og hun har også søgt opdrætternavn, som vi i bestyrelsen har sat til godkendelse.
Mange hilsner fra Jeanne.

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 26. apr 2008 21:43

Jeanne skrev:Nej, det er altså ikke rigtigt ! Hun fik velkomstpakken i mandags - altså for 5 dage siden - og hun har også søgt opdrætternavn, som vi i bestyrelsen har sat til godkendelse.
Nemlig ^^

Amanda du skal da heller ikke bruge stamtavlen før ungen har fået unger og de skal sælges. der er massere af tid  :wink:

Det med DHF er under kontrol, jeg betalte bare op til en ferie så det tog lidt tid, men ingen problemer. Søgte opdrætter navn samme dag jeg fik mit medlemsnummer.
Du bliver nødtil selv at søge om stamtavle jeg er en hat til det.
Du får lige Kiks stamtavle nummer en af de følgende dage

contraria

Indlæg af contraria » 26. apr 2008 21:51

ok.. tak skal i alle have.. hehe hopie.. jeg skal nok ud fylde papirne vis du sender den

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 27. apr 2008 00:19

Hopiw skrev: Amanda du skal da heller ikke bruge stamtavlen før ungen har fået unger og de skal sælges. der er massere af tid  :wink:
- ja, tålmodighed er en dyd  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

Låst