jah som jeg skriver?
er der noget vigtigt man skal vide?
og så har jeg selv noget?
må man røre ved dem? hvis jah? hvor tit hvor lang tid osv?
jeg har det lidt som om de er små fugle unger? :lol: men jeg ved jo intet om de små pus der snart kommer til verden :D
Vigtigt at vide med unger?
Re: Vigtigt at vide med unger?
Altså jeg rører ved mine unger fra 1. dag men kun i meget kort tid bare lige for at tælle dem derefter får de så fred og jeg rører ikke meget ved dem før de er 4-7 dage hvor jeg så småt kønstester og farvebestemmer dem.S-C-J skrev:jah som jeg skriver?
er der noget vigtigt man skal vide?
og så har jeg selv noget?
må man røre ved dem? hvis jah? hvor tit hvor lang tid osv?
jeg har det lidt som om de er små fugle unger? :lol: men jeg ved jo intet om de små pus der snart kommer til verden :D

Ikke alle hunner accepterer at man rør deres unger så man skal lige give dem fred hvis de ikke vil have at man skal røre ungerne.

Hmm hvad skal du vide? de skal have mere Animalsk Protein.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Noget alle hamstere skal have 1-2 gange om ugen.S-C-J skrev:hva er det? :D altså det der protein?

Hamstere spiser i naturen insekter og små firben og små fugleunger osv. hvad de nu kan finde.
Derfor har hamsteren et behov for Animalsk Protein og dine voksne hamstere har også brug for det men de har endnu mere brug for det under dræktigheden og når de går med unger.
Animalsk Protein kan gives ved at give hamsteren noget tørkost til hunde eller katte eller man kan bruge Melorme eller man kan koge et lille stykke kylling (uden krydderier eller salt) man kan også give hamsteren et lille stykke hårdkogt æg osv.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil