Rigtigt dejligt nu er det kun et spørgsmål om tid før jeg skal avle Chokolade.

Men nu skal vi jo bare lige opklare hvor genet kommer fra og vi skal bla. lave nogle test parringer osv.
Men nu er jeg faldet over en af mine hunner.

Hun blev som lille bestemt til at være Mink på dette forum for over et år siden.
Senere blev hun så bestemt til at være Dove som hun stadig hedder i dag men jeg syntes for det første ikke hun har den rigtige farve og hun ligner ikke de andre Dove unger jeg har lavet.

Men hendes unger har ikke vist at hun ikke skulle kunne være Dove så derfor er hun bare blevet ved med at blive kaldt for Dove uden jeg har tænkt yderligere over det.

Men så fik jeg Tjekket hendes ører da vi kom til at snakke om bb og de er altså meget brune og man skal næsten se hende live men jeg har prøvet at tage så gode billeder som muligt.
Jeg har desværre ikke kunnet finde et billed af en Brunøret Dove aa bb pp og ved derfor ikke om der er mulighed for at hun kan være sådan en.

Nu vil jeg ikke afsløre hvem hun er endnu for vi behøver ikke at forhaste os hvis hun slet ikke er bb,
Men jeg spekulerer lidt på om hun mon kan være bb? hvad tror i?

Ligner hun en Dove? Syntes hun er lidt for brunlig i farven.

Jeanne og jeg blev meget enige om at hun har meget brune ører i dag og Jeanne syntes hun ligner en mink.