Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
-
Braveheart
Hej alle sammen,
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man kan se forskel på en lys grå og en heterozygot sølvgrå guldhamster

På forhånd mange tak.
Med venlig hilsen,
Othman Amin
-
kwo
Er der nogen af jer der har nogen af de grå varianter udover sølvgrå?
Jeg har ikke set dem herhjemme før, men det ville da være herligt hvis det var tilfældet.

Kenneth Worm
-
Odgaard
Nope, jeg har kun sølvgrå og har heller ikke set de andre varianter.... men det ville da være lækkert hvis de dukkede op på et tidspunkt. Vi burde importere nogle af de farver, de kun har i udlandet. Det er bare for dyrt

Mvh. Pia
-
pernille nielsen
Odgaard skrev:Nope, jeg har kun sølvgrå og har heller ikke set de andre varianter.... men det ville da være lækkert hvis de dukkede op på et tidspunkt. Vi burde importere nogle af de farver, de kun har i udlandet. Det er bare for dyrt

hvor dyrt

vi kunne jo evt gøre det sammen
-
kwo
Hvor dyrt kommer jo an på hvor vi skal importere fra.
Billigste (og nemmeste) er selvfølgelig Sverige, og der har jeg en del kontakter. De fleste bor dog helt oppe ved Stockholm. Jeg har engang fået en lysgrå fra Sverige, men den fik aldrig nogen unger. Satser på en tur derover efter sommeren.
Dernæst er der England. En del dyrere og mere besværligt.
Og endelig USA. Der er dog et par svenske piger, der hentede en del dværghamstere derovre for et par år siden, så måske kan vi få dyr derfra, eller i hvert fald erfaringer med priser og procedurer.
Kenneth Worm
-
Odgaard
Kenneth: Du må da lige sige til, hvis du kommer til Sverige og kan skaffe noget spændende med hjem. Jeg er meget interesseret i guldhamstere i lys grå, mørk grå, rust og rex.
Mvh. Pia
-
Braveheart
Pia> mange tak for linket

jeg har faktisk ikke lagt mærke til det før
Kenneth> ja, så lad os høre, hvis der er noget spændende på "menuen"
Med venlig hilsen,
Othman Amin