kan de finde på...

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
caty

kan de finde på...

Indlæg af caty » 31. aug 2008 21:32

at putte nogle unger ind i sine kindposer (jeg kom lige til at tænke på det) :roll:  :oops:  :lol:

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 31. aug 2008 21:43

haha det var da godt nok en spøjs tanke, nej det kan de ikke eller det burde de ikke har aldrig hørt eller set noget lignende. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

caty

Indlæg af caty » 31. aug 2008 21:50

tænkte bare nu hvor de har SÅ store kindposer det måske kunne være en god måde at opbevare dem på :roll:  :lol:

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 31. aug 2008 22:24

Jo, det kan de faktisk godt finde på, hvis de skal flytte ungerne :D
Mange hilsner fra Jeanne.

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 31. aug 2008 22:26

Jeanne skrev:Jo, det kan de faktisk godt finde på, hvis de skal flytte ungerne :D
Det har jeg godt nok aldrig i mit liv set. :shock:
Så skal det da gå hurtigt hvis ungerne skal have luft.
De river som regl fat i ungernes skind på maven eller i nakken eller et ben eller noget lignende det ser ret voldsomt ud når de skal flytte dem. :shock:

Men har godt nok aldrig oplevet at de tager dem ind i kindposerne og har heller aldrig hørt om det før nu og det er næsten ufatteligt syntes jeg. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

contraria

Indlæg af contraria » 31. aug 2008 22:47

benja det har du faktisk hørt om før.. Adria - Pia unge fra zita's sidste kuld. zita proppede hende ind i kindposen så jeg var nød til at tvinge Adria ud, da zita ikke ville tage hende ud. det var der hun med højsansynlighed brakkede det ene ben... vi ved det sefølgeligt ikke med sikkerhed. men vil skyde på at det var der det skete...
de venligste hilsner amanda

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 31. aug 2008 22:50

contraria skrev:benja det har du faktisk hørt om før.. Adria - Pia unge fra zita's sidste kuld. zita proppede hende ind i kindposen så jeg var nød til at tvinge Adria ud, da zita ikke ville tage hende ud. det var der hun med højsansynlighed brakkede det ene ben... vi ved det sefølgeligt ikke med sikkerhed. men vil skyde på at det var der det skete...
Altså har i skrevet det direkte til mig eller?
for det mindes jeg virkelig ikke at jeg skulle have hørt noget til og jeg kan ikke huske alles hamstere eller alle indlæg på forum og det er heller ikke altid jeg når at læse alle indlæg på forum. :wink:

contraria

Indlæg af contraria » 31. aug 2008 22:54

det ... bliv hvist skrevet på forumet.. kan ikkehelt huske det... det er længe siden og nu er der jo ryttet temmeligt godt op i trådene siden :(
de venligste hilsner amanda

caty

Indlæg af caty » 1. sep 2008 07:39

altså hun (min hun) puttede dem alle ind i kindposerne og bar dem i en halv time ca. og jeg tvang dem alle ud af munden på og 8 døde men jeg fik tre ilive men de døde senere på natten :cry:  :x  :?

burrus

Indlæg af burrus » 1. sep 2008 07:47

hvor trist :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

heidihoo

Indlæg af heidihoo » 1. sep 2008 07:49

Min basse gjorde det også, jeg troede nemlig at hun var ved at æde ungerne, blev vildt bange. Men hun ville bare flytte dem ovenpå :lol:
Så jo de bruger sommetider kindposerne til at flytte dem.

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 1. sep 2008 11:12

caty skrev:altså hun (min hun) puttede dem alle ind i kindposerne og bar dem i en halv time ca. og jeg tvang dem alle ud af munden på og 8 døde men jeg fik tre ilive men de døde senere på natten :cry:  :x  :?
Det er ikke de unger du har nu der er døde, vel??  :(

dusty

Indlæg af dusty » 1. sep 2008 12:26

AnnaR skrev:
caty skrev:altså hun (min hun) puttede dem alle ind i kindposerne og bar dem i en halv time ca. og jeg tvang dem alle ud af munden på og 8 døde men jeg fik tre ilive men de døde senere på natten :cry:  :x  :?
Det er ikke de unger du har nu der er døde, vel??  :(
Håber ikke det gør noget jeg svare for Caty men jo det var det :cry:

Var der da det skete nemlig   :cry:

Spot

Indlæg af Spot » 1. sep 2008 14:26

ej hvor trist.. det har nok været stress over at der var rørt ved reden :(
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Ringling

Indlæg af Ringling » 1. sep 2008 15:49

Aj hvor sørgeligt...  :(