kan de finde på...
kan de finde på...
at putte nogle unger ind i sine kindposer (jeg kom lige til at tænke på det)
:oops: :lol:

Det har jeg godt nok aldrig i mit liv set.Jeanne skrev:Jo, det kan de faktisk godt finde på, hvis de skal flytte ungerne :D

Så skal det da gå hurtigt hvis ungerne skal have luft.
De river som regl fat i ungernes skind på maven eller i nakken eller et ben eller noget lignende det ser ret voldsomt ud når de skal flytte dem.

Men har godt nok aldrig oplevet at de tager dem ind i kindposerne og har heller aldrig hørt om det før nu og det er næsten ufatteligt syntes jeg.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

benja det har du faktisk hørt om før.. Adria - Pia unge fra zita's sidste kuld. zita proppede hende ind i kindposen så jeg var nød til at tvinge Adria ud, da zita ikke ville tage hende ud. det var der hun med højsansynlighed brakkede det ene ben... vi ved det sefølgeligt ikke med sikkerhed. men vil skyde på at det var der det skete...
de venligste hilsner amanda
Altså har i skrevet det direkte til mig eller?contraria skrev:benja det har du faktisk hørt om før.. Adria - Pia unge fra zita's sidste kuld. zita proppede hende ind i kindposen så jeg var nød til at tvinge Adria ud, da zita ikke ville tage hende ud. det var der hun med højsansynlighed brakkede det ene ben... vi ved det sefølgeligt ikke med sikkerhed. men vil skyde på at det var der det skete...
for det mindes jeg virkelig ikke at jeg skulle have hørt noget til og jeg kan ikke huske alles hamstere eller alle indlæg på forum og det er heller ikke altid jeg når at læse alle indlæg på forum.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

hvor trist 

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Håber ikke det gør noget jeg svare for Caty men jo det var detAnnaR skrev:Det er ikke de unger du har nu der er døde, vel?? :(caty skrev:altså hun (min hun) puttede dem alle ind i kindposerne og bar dem i en halv time ca. og jeg tvang dem alle ud af munden på og 8 døde men jeg fik tre ilive men de døde senere på natten:x :?

Var der da det skete nemlig