søger vinterhvid han dværghamster
-
Aja1234
søger vinterhvid han dværghamster
hej alle hamsterelskere. jeg har en vinterhvid hun dværghamster der hedder Rita. jeg ville gerne have unger så derfor søger jeg en vinterhvid han som hun kan parres med. hvis i har en af dem så ville jeg blive meget glad hvis Rita måtte komme ned til den.
mobil: 26153615
privat:49131718
kh Aja
mobil: 26153615
privat:49131718
kh Aja
- Vedhæftede filer
-
- PA190118.JPG (27.15 KiB) Vist 4597 gange
-
- PA190124.JPG (44.73 KiB) Vist 4597 gange
-
- PA190127.JPG (35.84 KiB) Vist 4597 gange
-
- PA190122.JPG (24.37 KiB) Vist 4599 gange
-
- PA190114.JPG (31 KiB) Vist 4599 gange
Senest rettet af Aja1234 19. okt 2008 17:33, rettet i alt 12 gange.
-
Aja1234
-
Hamsterhjulet
-
Aja1234
det har jeg altså lavet et forum hvor jeg spurgte om man kunne og det kunne men godt hvis de gadHamsterhjulet skrev:Du kan ikke parre en dværghamster med en guldhamsterAja1234 skrev:det behøver ikke være dværghamster det kan også være guldHopiw skrev:Ville være smart hvis du skrev hvilken art dværghamster det skulle være? (:
og det er lige meget vilken race dværg det er
-
Aja1234
det er en dværghamster. jeg troede man godt kunne men åbenbart ikkeHopiw skrev:hva?Aja1234 skrev:det behøver ikke være dværghamster det kan også være guldHopiw skrev:Ville være smart hvis du skrev hvilken art dværghamster det skulle være? (:
er det en guld eller en dværg du har?
Man bør ikke blande arter.
-
malthesmor
Re: søger han til parring af dværghamsterhun
At parre en dværg med en guld lyder ikke som en god ide i mine øre, dels er det ikke godt at blande racer,og kan du forestille dig en parring imellem en mini hun hund og en kæmpe han hundAja1234 skrev:jeg har en hun dværghamster der hedder rita. jeg vil gerne have den parret med en han hamster, så hvis der er nogle der har en han så kontakt mig (kan også være guld):hkiss:
Så mon ikke det er en dværg som er samme art som din egen du skal efterlyse ?.
Hilsen Hanne
-
Aja1234
Re: søger han til parring af dværghamsterhun
har lige fået min hamster så hved ikke så meget om det og jeg høre nogle steder at man kan blande dværg og guld hamstere o0g nogle steder høre jeg det modsattemalthesmor skrev:At parre en dværg med en guld lyder ikke som en god ide i mine øre, dels er det ikke godt at blande racer,og kan du forestille dig en parring imellem en mini hun hund og en kæmpe han hundAja1234 skrev:jeg har en hun dværghamster der hedder rita. jeg vil gerne have den parret med en han hamster, så hvis der er nogle der har en han så kontakt mig (kan også være guld):hkiss:
.
Så mon ikke det er en dværg som er samme art som din egen du skal efterlyse ?.
Hilsen Hanne
-
Lisette
-
Aja1234
Det er bestemt ikke lige meget hvilken art (ikke race) din dværghamster er. Hvis du blander vinterhvid og cambels, som er den eneste der kan blandes, for du hybrid unger. Disse er bestemt ikke velset, det gør at de rene arter til sidst forsvinder, hvilket vi ikke ønsker. Ofte har de også dårligere helbred.Aja1234 skrev:og det er lige meget vilken race dværg det er
Hvis du allerede har en hybrid, vil du ikke få nogen her inde til at låne dig en han. Du kan evt lægge billeder ind af den, både set oppe fra, siden og forfra. Så er der nogle der kan hjælpe med at se hvilken art det er.
Du kan læse mere om hybrider og arterne på foreningen hjemmeside.
http://www.hamsterland.dk/hybrider.htm
-
malthesmor