+ hvis det gør nogen forskel er det vinterhvide vi taler om
tusser??
købte børnetuscherne i Tiger
tusch der er beregnet til børn er vandbasserede og ugiftige at indtage
jo billigere jo bedre - for jo billigere de er jo mere vand er der ofte i farven
tar du i en boghandler og spørg, så sørg for de er vandbasserede
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
liv
ok taark!! jeg kan jo ikke risikerer jeg pludselig står og ikke kan finde hoved eller hale i alle de unger der sikkert kommer :lol: :lol:burrus skrev:købte børnetuscherne i Tigertusch der er beregnet til børn er vandbasserede og ugiftige at indtage
jo billigere jo bedre - for jo billigere de er jo mere vand er der ofte i farven
![]()
-
liv
det hun mener er at moren og ungen selv vasker farven af - lidt for hurtigtliv skrev:så det aldrig går af??Lykke skrev:Jeg synes, mine plejer at være for gode til at vaske det af!
det går skam snildt af
Pia B
-
liv
okayburrus skrev:det hun mener er at moren og ungen selv vasker farven af - lidt for hurtigtliv skrev:så det aldrig går af??Lykke skrev:Jeg synes, mine plejer at være for gode til at vaske det af!![]()
![]()
det går skam snildt afellers ville der være en del af mine unger med røde, grønne, blå og sorte pletter her og der
tusser, bur, hjul, hule, sandbad,madskål,drikkeflaske? de kommer til at bo i en plastik kasse en til hannerne og en til hunnerne og så laver jeg en lille plast kasse ovenpå men ved ikke hvad der kan forbinde de to som ungerne kan kravle op af kan de kravle op at et rør? der er 35 cm op