tusser??

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
liv

tusser??

Indlæg af liv » 11. dec 2008 16:08

hvis nu jeg får flere unger der er ens i farven hvilke tusser er det så jeg skal købe til at lave en lille plet på den ene så jeg kan kende forskel? :wink: og hvilke bruger i?

+ hvis det gør nogen forskel er det vinterhvide vi taler om :wink:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 11. dec 2008 16:13

Du skal købe de giftfrie børnetusser. De kan købes hos en boghandel.
Om det gør nogen forskel, at det er vinterhvide? Nej, det kan jeg ikke forestille mig.  :)

burrus

Indlæg af burrus » 11. dec 2008 16:14

købte børnetuscherne i Tiger :wink:  tusch der er beregnet til børn er vandbasserede og ugiftige at indtage :wink:  jo billigere jo bedre - for jo billigere de er jo mere vand er der ofte i farven  :wink:

tar du i en boghandler og spørg, så sørg for de er vandbasserede :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 11. dec 2008 16:18

burrus skrev:købte børnetuscherne i Tiger :wink:  tusch der er beregnet til børn er vandbasserede og ugiftige at indtage :wink:  jo billigere jo bedre - for jo billigere de er jo mere vand er der ofte i farven  :wink:

tar du i en boghandler og spørg, så sørg for de er vandbasserede :wink:
ok taark!! jeg kan jo ikke risikerer jeg pludselig står og ikke kan finde hoved eller hale i alle de unger der sikkert kommer  :lol:  :lol:

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 11. dec 2008 17:24

Det er et smart trick. Har jo to lyse i mit kuld. En af dem har så fået en grøn numse. He

Lykke

Indlæg af Lykke » 11. dec 2008 18:42

Jeg synes, mine plejer at være for gode til at vaske det af!

liv

Indlæg af liv » 11. dec 2008 20:45

Lykke skrev:Jeg synes, mine plejer at være for gode til at vaske det af!
så det aldrig går af??

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 11. dec 2008 20:47

liv skrev:
så det aldrig går af??
Det er jo lige netop det de gør når de vasker det af. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

burrus

Indlæg af burrus » 11. dec 2008 20:47

liv skrev:
så det aldrig går af??
det hun mener er at moren og ungen selv vasker farven af - lidt for hurtigt :lol:  :wink:  

det går skam snildt af :wink:  ellers ville der være en del af mine unger med røde, grønne, blå og sorte pletter her og der :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 11. dec 2008 20:52

burrus skrev:
liv skrev:
så det aldrig går af??
det hun mener er at moren og ungen selv vasker farven af - lidt for hurtigt :lol:  :wink:  

det går skam snildt af :wink:  ellers ville der være en del af mine unger med røde, grønne, blå og sorte pletter her og der :lol:
okay :lol:  :lol: tænkte også det ville være nogle mærkelige tusser! men jeg smutter ned i tigerbutikken og spørger efter vandbaserede børnetusser o
:wink: men synes i der er andet jeg skal købe til ungerne end

tusser, bur, hjul, hule, sandbad,madskål,drikkeflaske? de kommer til at bo i en plastik kasse en til hannerne og en til hunnerne og så laver jeg en lille plast kasse ovenpå men ved ikke hvad der kan forbinde de to som ungerne kan kravle op af kan de kravle op at et rør? der er 35 cm op

Låst