det går rigtig godt med brie og feta! dog så jeg i nat da jeg vågnede af en eller anden grund at han prøvede at hoppe op på hende meen så kastede hun sig ned på ryggen og sagde en lille lyd
er der noget jeg kan gøre ?
-
liv
er der noget jeg kan gøre ?
for at hjælpe dem med at parre sig? skal jeg tage hensyn til meget gulvplads i buret eller? (PS dværghamster) og er der nogen måde jeg kan finde ud af om hun er gravid på eller må jeg bare vente og vente og vente??
:lol:
det går rigtig godt med brie og feta! dog så jeg i nat da jeg vågnede af en eller anden grund at han prøvede at hoppe op på hende meen så kastede hun sig ned på ryggen og sagde en lille lyd
hvad betyder det?
-
liv
hehe der er ikke så meget gulvplads i buretJeanne skrev:Hvis de går i et bur med god plads uden alt for meget legtøj, huse osv., skal du ikke gøre noget specielt for, at de har meget gulvplads.
Du kan ikke gøre andet end at vente tålmodigt![]()
Når de kaster sig på ryggen, er der tegn på underkastelse.
det er ikke det største bur men vi var bange for feta ville blive sur på ham hvis han kom op i hendes bur da hun helst ikke vil have gæster så det var den eneste løsning så har vi et marsvine bur hvis det går het galt og i synes det er for småt så skal jeg bare rygge dem for 3. gang buret de går i nu måler 50*39*26
ps billeder taget med computers web så de er ret så dårlige!
- Vedhæftede filer
-
- Foto 723.jpg (86.7 KiB) Vist 5188 gange
-
- Foto 719.jpg (79.39 KiB) Vist 5188 gange
-
- og brie var lige vågen
- Foto 718.jpg (91.87 KiB) Vist 5188 gange
-
- han var ige nysgerrig
- Foto 720.jpg (83.29 KiB) Vist 5188 gange
-
- Foto 722.jpg (84.11 KiB) Vist 5188 gange
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
liv
og det betyder det er fint? for de nyder ihvertfald at have 2 hjul det kan de ikke enes om ellersburrus skrev:
dog blev feta llidt muggen her lige for lidt siden da han var vågenog kom og roede rundt i det hus hun sov i
præcisliv skrev:og det betyder det er fint?burrus skrev:
det synes jeg i hvert fald
Pia B
-
liv
Hvordan kan du holde ud at have sådan nogle skønlinger hjemme hos dig?liv skrev:ja :love: :love: :love: totally in love!Æda skrev:Nååårh!! hvor er det nuttet! de har jo vinterpels :D :pinklove:
Hvis det var mig, ville jeg bare været flippet helt ud!! :lol: :pinklove: kan slet ikke styre mig med sådan noget!
Hilsen Ida <3
-
liv
så er det godt man kan sidde og hygge med dem!Æda skrev:Hvordan kan du holde ud at have sådan nogle skønlinger hjemme hos dig?liv skrev:ja :love: :love: :love: totally in love!Æda skrev:Nååårh!! hvor er det nuttet! de har jo vinterpels :D :pinklove:
Hvis det var mig, ville jeg bare været flippet helt ud!! :lol: :pinklove: kan slet ikke styre mig med sådan noget!
hehe! :lol:liv skrev:så er det godt man kan sidde og hygge med dem!Æda skrev:Hvordan kan du holde ud at have sådan nogle skønlinger hjemme hos dig?liv skrev: ja :love: :love: :love: totally in love!
Hilsen Ida <3