nåh men jeg udskiftede hele buret så alt var nyt of friskt

jeg fjernede hjulet lavede et kæææmpe sandbad og en tunnel af træ og så et hus man kan løfte taget af om en af de der trå bro/huse foldet ud til stige op på taget og en breddere en fra taget og op til etagen med mad

er der anden jeg kan gøre eller er det farligt at etagen er 10-13 cm høj og der er mulighed for at 3 uger gamle unger kan hoppe udover og lande på trætunnelen? eller er sandet ikke godt for små unger? eller noget jeg kan gøre bedre??
sænkede også flasken og puttede rigtig meget dejligt toilet papir in i huset og hun fik et toilet rør med ret meget toilet papir på så hun havde extra hvis hun ikke synes det var nok

er der nogen ting der kan give hende proteiner? hun vil ikke spise råt kød stegtkød hundemad kattemad og endda ikke tatar!

hvad kan give hende proteiner så? i maden står der med extra proteiner men vil være sikker på hun har nok hun har tørred banan og æble og tørret spinat mælkebøtter ogsådan noget

noget jeg kan gøre mere for at tjekke hun er gravid?? eller noget jeg kan gøre for ungerne har det bedre?