Billeder søges af sølvgrå med tortie.

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
AnnaR

Billeder søges af sølvgrå med tortie.

Indlæg af AnnaR » 3. jan 2009 21:08

Er der nogle derude der ligger inde med nogle gode billeder af en sølvgrå med tortie. Jeg er bare nysgerrig om hvor tydeligt tortien er?

burrus

Indlæg af burrus » 3. jan 2009 22:37

det tror jeg er meget forskelligt :wink:

duffy (som charlotte har nu) kan du faktisk ikke se tortie'en på mere :wink:  men den var MEGET tydeligt mens den var helt lille  :wink:  men det lange hår hjælper nok ikke :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 4. jan 2009 17:00

Jeg vil sige det samme som Pia.
Fik også selv en flot sølvgrå tortie i mit seneste kuld, men da hun blev ældre og fik pels kunne man ikke se det mere pga. den lyse farve i det sølvgrå.
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 4. jan 2009 17:07

Okay, det er bare fordi jeg går med tanker om min næste paring. Og nu har jeg jo beholdt en lille hb sort tortie hun, og vil jo ikke parre hende med en creme variant, for det kan jo blive noget rod.

Men hvis der er nogen der har et billed også af unger, må de gerne smide dem her, tak.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 4. jan 2009 17:56

Mine sølv pige unger er Totie, men kan ikke se det :D

burrus

Indlæg af burrus » 4. jan 2009 18:16

jeg husker lige mit kamera næste gang jeg svinger forbi charlotte og fanger et par af duffy til dig :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 4. jan 2009 18:19

AnnaR skrev:Okay, det er bare fordi jeg går med tanker om min næste paring. Og nu har jeg jo beholdt en lille hb sort tortie hun, og vil jo ikke parre hende med en creme variant, for det kan jo blive noget rod.

Men hvis der er nogen der har et billed også af unger, må de gerne smide dem her, tak.
men er det så en han du er ude efter? for tortie er jo kun på hunner eller har jeg misforstået noget? :?  :D

Desiree

Indlæg af Desiree » 4. jan 2009 18:21

liv skrev:
AnnaR skrev:Okay, det er bare fordi jeg går med tanker om min næste paring. Og nu har jeg jo beholdt en lille hb sort tortie hun, og vil jo ikke parre hende med en creme variant, for det kan jo blive noget rod.

men er det så en han du er ude efter? for tortie er jo kun på hunner eller har jeg misforstået noget? :?  :D
Nej, det er rigtigt nok. Tortie (Toto) Hunner. Gule hunner ToTo, gule hanner ToY.
mvh Desiree

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 4. jan 2009 18:39

ja jeg har jo 2 piger som er totie og det kan ikke ses, den ene er fra pia (burrus) og den anden fra hanne (malthesmor) og regner da med at prøve at få nogle hunner og hanner hvis jeg kan finde en gul han til dem begge har fundet til angel.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Lykke

Indlæg af Lykke » 4. jan 2009 19:03

liv skrev:

Anna leder efter hvilken farve han, hun skal parre sin hb sort tortie pige med for at få nogle flotte unger. Og derfor spurgte hun til sølvgrå.

liv

Indlæg af liv » 4. jan 2009 19:09

Lykke skrev:
liv skrev:

Anna leder efter hvilken farve han, hun skal parre sin hb sort tortie pige med for at få nogle flotte unger. Og derfor spurgte hun til sølvgrå.
nårh så hun kunne få sølvgrå tortie? :D

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 4. jan 2009 19:22

liv skrev:
Lykke skrev:
Tja... håber nu også på andet en sølvgrå totie... men det skal være uden creme... og ved ik om det kan lade sig gøre, men gør et forsøg 8-)

Lykke

Indlæg af Lykke » 4. jan 2009 19:24

AnetteFrost skrev:
liv skrev:
Lykke skrev:
Tja... håber nu også på andet en sølvgrå totie... men det skal være uden creme... og ved ik om det kan lade sig gøre, men gør et forsøg 8-)
Øh, det var AnnaR, vi snakkede om...  :D

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 4. jan 2009 19:38

Lykke skrev:
AnetteFrost skrev: Øh, det var AnnaR, vi snakkede om...  :D
Havde jeg ik lige fanget... Men hvis hun søger en han så skal han jo være gul.. og regner med at der kan komme gule hanner i forbindelse med den næste parring af angel, men det bliver først til marts den parring kommer til at foregå da hun jo har unger nu... og snefnug skal også først blive 3 måneder inden hun kan parres.

Den eneste han jeg kender til lige pt. der er gul er jo Edward (S-C-J) og han er jo sort sølvgul.

Kan være at du kan finde nogle billeder af ham.

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 4. jan 2009 19:40

Altså jeg prøver at finde ud af hvad jeg vil parre min hb sort tortie hun med. Og jeg er ikke så vild med gylden, men synes at sølvgrå er sød. Men jeg skal jo helst uden om cremevarianterne, derfor spurgte jeg til en sølvgrå tortie, da jeg tror jeg aldrig har set en.

Men jer der har sølvgrå tortie. I kan ikke se det nu de er voksne, men kunne i se det i deres pigment da de var helt små?

Er der da nogen der har et andet forslag til hvad jeg ellers kan parre med?

Låst