Årets første Guld-kuld og mit hidtil mindste

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
hlo

Indlæg af hlo » 26. mar 2009 15:53

Hvor er de fine !!

Brugte på et tidspunkt socops til mine rotter(kunne få dem vildt billigt i forhold til altrominen), men stoppede igen, fordi jeg syntes de hurtigt blev grønne :oops:  og så begyndte mine rotter at blive meget runde :shock:

Socops kan derfor også være medvirkende til øhem...lettere erotisk buttede dyr(i dette tilfælde vil jeg dog også sige, at det er pga. det lille antal unger)

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 26. mar 2009 16:00

hlo skrev:Hvor er de fine !!

Brugte på et tidspunkt socops til mine rotter(kunne få dem vildt billigt i forhold til altrominen), men stoppede igen, fordi jeg syntes de hurtigt blev grønne :oops:  og så begyndte mine rotter at blive meget runde :shock:

Socops kan derfor også være medvirkende til øhem...lettere erotisk buttede dyr(i dette tilfælde vil jeg dog også sige, at det er pga. det lille antal unger)
Mine dyr er så ikke blevet tykke af Socops endnu og jeg har aldrig oplevet at de skulle være blevet grønne, de kan ligge i mange måneder uden at ændre farve. :)
Jeg får dem også bare mega billigt så derfor bruger jeg dem som tilskud da dyrene godt kan lide dem. :wink:

Ungerne i dette kuld er ikke tykke overhovedet de har bare fået en god start på livet og er vokset hurtigt.
De vejer over dobbelt så meget som en normal guldhamster på 4 uger plejer at veje og det glæder mig da det giver dem gode muligheder for at blive større end de ellers ville have gjort som voksne.
Jeg kan godt lide Guldhamstere med lidt størrelse uden at de er fede selvfølgelig. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 26. mar 2009 22:21

Hvor er de altså bare smukke alle tre!
Jeg tror i øvrigt du har forkælet dem en lillesmule med frugt mos og det hele  :wink:

Æda

Indlæg af Æda » 27. mar 2009 13:39

Benjamin skrev:
Æda skrev:Dem du har givet navne, er det nogle du selv beholder?  :D  hvor er de altså bare fine alle 3  :pinklove:
Jeg beholder alle 3 jeg er bare ikke så opfindsom når det kommer til navne så har ikke fundet på det sidste. :D
Ahh okay  :D
Hilsen Ida <3

Besvar