Æsel har født , D.18/6 nye billeder

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
liv

Indlæg af liv » 18. jun 2009 20:22

malthesmor skrev:
liv skrev:sååå søde!! men snyder lyset ved de sølvsorte tortier eller er de så brune?  :)
Nej de er meget mørkegrå, så flotte :D helt klart mine farvoritter, men skal ik beholde nogen selv  :(
ja men tortiepletterne er de så tydelige brune? :D

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 18. jun 2009 20:28

liv skrev:
malthesmor skrev:
liv skrev:sååå søde!! men snyder lyset ved de sølvsorte tortier eller er de så brune?  :)
Nej de er meget mørkegrå, så flotte :D helt klart mine farvoritter, men skal ik beholde nogen selv  :(
ja men tortiepletterne er de så tydelige brune? :D
Er ik 100% sikker på at de er tortie, man kan ik se tydlige tortie pletter på dem :D

liv

Indlæg af liv » 18. jun 2009 20:35

okay men de er nu bare kære!! :D

contraria

Indlæg af contraria » 18. jun 2009 21:57

tortie i sølvvariander bliver ofter grå eller hvide.
nu har jeg selv set ungerne, og jeg er selv meget i tvivl om hunnerne nu også er torte, for det er kun enkelte hårstrå i ansigtet som virker til at kunne være tortie hår. på billederne kan de ikke ses, hvilket har gjordt mig endnu mere i tvivl. derfor er de betejnede som Sølv sorte "tortie"

så regner man med tortie i deres kuld så bliver man ikke helt overrumblet hvis der skulle komme en eller flere tydelige tortie unger.
de venligste hilsner amanda

Ginger

Indlæg af Ginger » 19. jun 2009 01:58

Århhhh sikke nogle nuser unger du har der  :D

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 21. jun 2009 19:52

Ungerne er nuttede, men hvis man nu dræbte dem og frøs dem ned, ville de sikkert også være godt slange mad  :roll:

Ej de er i hvert fald over cute!!! :love4:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 21. jun 2009 19:59

BittéHamstereN skrev:Ungerne er nuttede, men hvis man nu dræbte dem og frøs dem ned, ville de sikkert også være godt slange mad  :roll:

Ved ik om du prøver på at være sjov ??? :shock:
Men ret syg humor, denne slags humor hører nok ik lige hjemme på et hamster forum. :shock:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 22. jun 2009 21:07

malthesmor skrev:
BittéHamstereN skrev:Ungerne er nuttede, men hvis man nu dræbte dem og frøs dem ned, ville de sikkert også være godt slange mad  :roll:

Ved ik om du prøver på at være sjov ??? :shock:
Men ret syg humor, denne slags humor hører nok ik lige hjemme på et hamster forum. :shock:
Det da det man gør ved muse unger. Og nej, kunne bare ikke lade være med at skrive det, fordi de ligner de der museunger man køber i butikkerne.
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Loan

Indlæg af Loan » 24. jun 2009 19:17

malthesmor skrev:sølvzobel pige
Billede
Der er min lille Desert Rose jo :D  :hearts2  :heart:  :hearts2
Hilsen
Loan Vejby

Besvar