den sorte er noget mindre end de to andre
lidt gruppebilleder

Frkhoumann's argente dreng

Min Argente Pige

Min sorte han

jeg ved det ikkeburrus skrev:hva sker der lige for den sorte dreng? hvorfor er han så lille?![]()
det var da helt vildt! :shock:
ellers utroligt nuttede :D
De er søde, men synes godt nok at det er vildt med den størrelsesforskel :shock:darkangel87 skrev:jeg ved det ikkeburrus skrev:hva sker der lige for den sorte dreng? hvorfor er han så lille?![]()
overvejer om der kan være et eller andet arveligt der giver meget små unger, for det kuld Diane (og også Ike) er fra var der jo også en der var meget lille men det var værre for dens hoved voksede men kroppen gjorde ikke så den kunne ikke gå ordenligt så den blev aflivet
ikk så stort som den albino jeg havde i det kuld Diane er fra dens hoved endte med at være på størrelse med resten af kroppen og blev så tungt at den ikke kunne løfte det og det gav den rygproblemer for den begyndte at have meget svært ved at bevæge bagbenene og den kunne ikke selv vænne sig om fra at ligge på ryggen, det kan den her så jeg håber da den kommer sig. den ligner en unge på lidt over en uge istedet for en på over 16 dageBella skrev:De er søde, men synes godt nok at det er vildt med den størrelsesforskel :shock:darkangel87 skrev:jeg ved det ikkeburrus skrev:hva sker der lige for den sorte dreng? hvorfor er han så lille?![]()
overvejer om der kan være et eller andet arveligt der giver meget små unger, for det kuld Diane (og også Ike) er fra var der jo også en der var meget lille men det var værre for dens hoved voksede men kroppen gjorde ikke så den kunne ikke gå ordenligt så den blev aflivet
Jeg synes altså også den sortes hoved ser stort ud