Livet's kuld B - lidt nye billeder (15/1)
-
på min skærm går den fra hvid til orange-gul
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
det gør den også på min!! så det kan være meget meget dårlige billeder!! altså ikke kvaliteten men farverne må tage billeder uden papir så snart jeg får mulighed igen!burrus skrev:okay - det papir gør en mega forskel :shock: :?
på min skærm går den fra "hvid"/blitzhvid til sepia-gullig i sine hvide toner!
Men de har jo stadig en sort rygstribe og er stadig alt for mørke til at være saphir, og meget gule.
Hvis de virkelig har en sort rygstribe i virkeligheden, på trods af at de ikke kan være andet end saphir, så må de jo være hybrider siden at de ser ud på en måde som genetisk er umuligt.
Det ville nok være godt at få en kyndig person evt. kenneth til at kigge på dem in real life.
Hvis de virkelig har en sort rygstribe i virkeligheden, på trods af at de ikke kan være andet end saphir, så må de jo være hybrider siden at de ser ud på en måde som genetisk er umuligt.
Det ville nok være godt at få en kyndig person evt. kenneth til at kigge på dem in real life.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
Ja, det er vist meget tydeligt at billederne ikke kan bruges til at bestemme om de er ægte eller ej.
Og måske til de er større. Det er noget siden jeg har haft safir unger, så husker ikke helt om de er mere gule end de voksne.
Angående rygstriben, så tror jeg også billederne snyder. Jeg var inde og kigge på en af mine andre safir, og den har tydelig grå stribe, og ikke sort, så det tror jeg også moren har.
Og måske til de er større. Det er noget siden jeg har haft safir unger, så husker ikke helt om de er mere gule end de voksne.
Angående rygstriben, så tror jeg også billederne snyder. Jeg var inde og kigge på en af mine andre safir, og den har tydelig grå stribe, og ikke sort, så det tror jeg også moren har.
Kenneth Worm
hun har altså en meget sort agtig stribe.. jeg kiggede på hende i buret inde jeg så billederne det var der jeg opdagede det ungerne har også en sortagtig rygstribe ikke sådan voldsomt krafig sort men vil sige den minder om deres mor.. ikke for at beskylde dine for at være hybrider.... :? :? :?kwo skrev:Ja, det er vist meget tydeligt at billederne ikke kan bruges til at bestemme om de er ægte eller ej.
Hmm, mystisk. Nu kiggede jeg på de to andre safir herhjemme, og de har også grå striber. Jeg må kigge på hende, når hun kommer hjem.liv skrev:hun har altså en meget sort agtig stribe.. jeg kiggede på hende i buret inde jeg så billederne det var der jeg opdagede det ungerne har også en sortagtig rygstribe ikke sådan voldsomt krafig sort men vil sige den minder om deres mor.. ikke for at beskylde dine for at være hybrider.... :? :? :?kwo skrev:Ja, det er vist meget tydeligt at billederne ikke kan bruges til at bestemme om de er ægte eller ej.
Kenneth Worm
den er ikke sort sort men den er mørk så den kunne godt se sort ud ihvertfald på kanten mellem sort og gråkwo skrev:Hmm, mystisk. Nu kiggede jeg på de to andre safir herhjemme, og de har også grå striber. Jeg må kigge på hende, når hun kommer hjem.liv skrev:hun har altså en meget sort agtig stribe.. jeg kiggede på hende i buret inde jeg så billederne det var der jeg opdagede det ungerne har også en sortagtig rygstribe ikke sådan voldsomt krafig sort men vil sige den minder om deres mor.. ikke for at beskylde dine for at være hybrider.... :? :? :?kwo skrev:Ja, det er vist meget tydeligt at billederne ikke kan bruges til at bestemme om de er ægte eller ej.
-