To hamster unger, 50kr, han, agouti farvet
To hamster unger, 50kr, han, agouti farvet
Hej
har to hamster unger tilbage som jeg sælger for 50 kr stykket. De blev født den 11 apr.
Reserveres hurtigst muligt
har to hamster unger tilbage som jeg sælger for 50 kr stykket. De blev født den 11 apr.
Reserveres hurtigst muligt
- Vedhæftede filer
-
- IMG_0015 - Kopi.JPG (52.67 KiB) Vist 3760 gange
-
- 2 - Kopi.jpg (17.88 KiB) Vist 3790 gange
Senest rettet af Lucca 25. apr 2011 14:55, rettet i alt 5 gange.
Hvis du vil lægge billeder ind her så lige under boksen som du skriver tæksten i er der mulighed for at vedhæfte en fil.
Bare klik på gennemse og så find dit billede på din computer og klik på vedhæft fil
(Jeg vil lige anbefale at man laver billedet mindre end originalen så det loader hurtigere på forummet og ikke tager så meget plads på serveren. Med min erfaring er ca 250-300 pixels i breden en god størrelse til forummer)
Kim
Bare klik på gennemse og så find dit billede på din computer og klik på vedhæft fil
(Jeg vil lige anbefale at man laver billedet mindre end originalen så det loader hurtigere på forummet og ikke tager så meget plads på serveren. Med min erfaring er ca 250-300 pixels i breden en god størrelse til forummer)
Kim
Senest rettet af Kim 2. maj 2011 20:06, rettet i alt 1 gang.
http://www.mywinterwhitehamster.com
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
-
-
-
Ja det ved jeg at jeg har spurgt om før, men du har ikke svaret mig på hvilken opdrætter du har dem fra, alt du har skrevet er "privat opdrætter"Lucca skrev:har du spurgt om før og jamalthesmor skrev:Har forældrene stamtavle fra DHF ?Lucca skrev: private avlere
og det siger jo ikke ret meget for vi er vel alle "private opdrættere" ?