Vores kuld 4 [campbells]
-
Vores kuld 4 [campbells]
Den 7. marts 2013, på min lillebrors 17-års fødselsdag, fødte Chile sit andet kuld. 8 unger, som fortsat lever her på deres 2. dag!
Der er pt. 4 rød-øjet og 4 mørk-øjet
Der kan komme agouti, sort, dove, argente med mulighed for blå, opal, blue fawn og red eyed lilac.
Krydser fingre for, at der kommer en argente!
Der er pt. 4 rød-øjet og 4 mørk-øjet
Der kan komme agouti, sort, dove, argente med mulighed for blå, opal, blue fawn og red eyed lilac.
Krydser fingre for, at der kommer en argente!
-
-
-
-
-
-
-
Mange tak!
Har i en lille periode haft en mistanke om, at den ene han-argente, er en blue fawn?
Han har altid været liiidt lysere end de andre, men de har altid set ens ud på billederne (kun få billeder, hvor man kan se forskellen), så har ikke ville tænke mere over det. Nu synes jeg at jeg kan se det blå skær i ham, også.
Er dog ikke helt sikker, så det må tiden vise
Har i en lille periode haft en mistanke om, at den ene han-argente, er en blue fawn?
Han har altid været liiidt lysere end de andre, men de har altid set ens ud på billederne (kun få billeder, hvor man kan se forskellen), så har ikke ville tænke mere over det. Nu synes jeg at jeg kan se det blå skær i ham, også.
Er dog ikke helt sikker, så det må tiden vise
Re: Vores kuld 4 [campbells]
Hold da op hvor er de skønne - stort tillykke
-
Re: Vores kuld 4 [campbells]
hårspidserne eller tipningen som det hedder skal være blågrå på en blue fawn, men er brune på en argente
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.