Donau's B kuld (Guldhamster) - Yoshi & Oki

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Laeborg

Re: Donau's B kuld (Guldhamster) - Yoshi & Oki

Indlæg af Laeborg » 26. apr 2013 02:51

Der skete desværre ikke noget tirsdag, så jeg begyndte at regne med at hendes drægtighedstegn var nogle jeg bare ville se. 

I går aftes prøvede vi så at sætte hende sammen med Yoshi på sofaen, og lige da de snuste til hinanden begyndte hun at bløde, så vi gik helt i panik. 

Billede

Da hun virkede glad besluttede vi at holde godt øje med hende i stedet for at skynde os til en vagtdyrlæge, vis gnaverkendskab er uvist.

Vi sad ved hende stort set hele natten, og kom ind ved vores normale dyrlæge kl. 8. Han gav hende noget ve fremkaldende, som heldigvis har virket, og i løbet af nogle timer fødte hun 2-3 dødfødte unger. Den første var deform og havde en slags hul i maven, så vi tror den har blokeret for de andre unger. Hun har muligvis født flere unger efterfølgende, men hun har selv ryddet op, så vi er ikke sikre.

Hun virker meget træt og måske lidt deprimeret, men kan godt lokkes med lidt lækkert mad, så hun skal nok bare have tid til at komme sig helt over det.

Vi er utrolig kede af at kuldet er gået i vasken på den måde, men er så lykkelige for stadig at have Oki ved os.
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

PiaH

Indlæg af PiaH » 26. apr 2013 07:43

Åhhhh det har været en rigtig grim oplevelse for jer, men håber lille Oki kommer sig helt over det :crossed:
Fra mig og Zoo

Lotte

Indlæg af Lotte » 26. apr 2013 09:41

Puha da, sikke en forskrækkelse. Og sikke en grim oplevelse for hende. God bedring med hende. Håber, hun snart er på toppen igen.

Maria1997

Indlæg af Maria1997 » 26. apr 2013 15:06

Det var sørgeligt at høre :kram:
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 26. apr 2013 20:30

Jeg er ked af Oki og jer har haft sådan en dårlig oplevelse :(

Krammer herfra :kram:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Besvar