IH altså!
Jeg snakker jo meget med Maria og sender hende løbende billeder, så glemmer helt også at lægge nogen herind til glæde for jer andre
Så nu spammer jeg jer lige med en masse billeder. Først da de var 18 dage gamle:
Chip:
Chap:
Nye billeder fra i dag af de 22 dage gamle unger:
Chip:
Chip vejer nu 16 gram og Chap 18 gram
Lindes Vinter C-kuld
Re: Lindes Vinter C-kuld
Ja jeg håber også at diva slutter sin karriere som mor med at lave et kuld på mindst fem unger.Freja skrev:Herligt! Vi venter i spænding på næste kuld....chlin skrev:Ja men jeg kan berolige jer med at der nu "Kun" står to andre foran jer i køen til at få en ungeFreja skrev:De er godt nok nuttede. Tillykke med Chippeline og Chap. Men æv, vi ærgrer os over, at der ikke var flere i kuldet! Tålmodighed er ikke vores stærke side
Ellers må i jo glæde jer over at diva har givet mig chip som kan give os flere skønne unger om nogle måneder
De er simpelthen bare så smukke. Er helt tosset med farven!
Uh det går stærkt med de små!
I aften blev dagen hvor de måtte skilles. Chap og Junior er sammen flyttet i Juniors bur, hvor de skal gå sammen indtil Chap kommer til sit nye hjem mandag eller tirsdag.
Imens Junior straks kommer frem til lågen og tigger for at komme ud, synes Chap ikke at det er helt så spændende at jeg forsøger at snakke med dem og vil bestemt ikke komme frem og snakke:
Chip er flyttet i sit eget bur og skal nu stå på egne ben. Det ser hun nu ud til at tage i stiv arm. Hun synes det er ganske interessant at jeg sidder og snakker ned til hende:
Min smukke pige
I aften blev dagen hvor de måtte skilles. Chap og Junior er sammen flyttet i Juniors bur, hvor de skal gå sammen indtil Chap kommer til sit nye hjem mandag eller tirsdag.
Imens Junior straks kommer frem til lågen og tigger for at komme ud, synes Chap ikke at det er helt så spændende at jeg forsøger at snakke med dem og vil bestemt ikke komme frem og snakke:
Chip er flyttet i sit eget bur og skal nu stå på egne ben. Det ser hun nu ud til at tage i stiv arm. Hun synes det er ganske interessant at jeg sidder og snakker ned til hende:
Min smukke pige
-
Årh.. De er så nuttede begge to. Jeg glæder mig sådan til at få Chap hjem
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Ja så håber jeg at han viser sig fra forsiden når du vil tage billeder af ham hehemosegaardmortensen89 skrev:Årh.. De er så nuttede begge to. Jeg glæder mig sådan til at få Chap hjem