![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
I går var hendes øje klistret sammen. I nat da hun var oppe kunne jeg se det øje der var klisteret sammen så mere åbent ud end det andet. Jeg ville ikke pille for meget ved hende men ville lige holde øje med øjet.
I dag da hun stod op kunne jeg se den var helt gal med øjet. Det sad nærmest en hinde på det. Jeg fik det fjernet med salt vand. Jeg ringede til dyrlægen for at få råd. Da de ikke ringede tilbage ringede jeg igen. De havde travlt og lukkede 30 min senere efter. Jeg var fortvivlet og havde grædt fordi det ikke så godt ud. Jeg aftalte derfor at i stedet for dyrlægen skulle ringe ville jeg komme forbi. En ven var sød at komme og hente min mand og jeg, så vi ikke skulle bestille en taxa. Vi kom til dyrlægen 5 min før de lukkede men de tog sig tid til os alligevel. Vi havde taget Snehvide og ungerne med i det bur de går i. Jeg var så bekymret at jeg bestemte at selvom der var risiko for Snehvide spiste ungerne af stress, var hendes helbred det vigtigst. Dyrlægen kiggede på øjet og kunne konstatere, hendes øje var dødt. Hun havde fået lavet en rift og nu var øjet dødt og Snehvide vil resten af sit liv være blind på højre øje. Vi fik medicin med hjem til at dryppe med 3 gange om dagen i 7 dage for at tage betændelsen og håbe på det ikke breder sig til det andet øje eller ungerne.
Da vi kom hjem græd jeg. Jeg er så ked af det skal gå ud over Snehvide
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Snehvide er sådan en dejlig dame og betyder utroligt meget for mig. Snehvide virker trods omstændighederne ved godt mod og fokusere på ungerne. Ved dyrlægen gik hun straks ned til ungerne så snart hun kom i buret.
Nu håber jeg øjet heler og det ikke breder sig. Jeg krydser fingre for hende
![Krydsede fingre :crossed:](./images/smilies/fingers-crossed.png)