Jeg smelter bare fuldstændig indeni når jeg ser på dem. De er alle tre så utrolig dejlige og i morgen flytter Blondie hjem til mig
Jeg er så evigt taknemmelig for hvad I har gjort for ungerne, dig og Maria
Bork's B-kuld: JoJo & Oomph
-
Re: Bork's B-kuld: JoJo & Oomph
Det er så fantastisk de har klaret det og det gør mig så glad at de nu alle er kommet til 3 fantastisk hjemFyrsting skrev:Jeg smelter bare fuldstændig indeni når jeg ser på dem. De er alle tre så utrolig dejlige og i morgen flytter Blondie hjem til mig
Jeg er så evigt taknemmelig for hvad I har gjort for ungerne, dig og Maria
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Re: Bork's B-kuld: JoJo & Oomph
Jeg er så glad for jeg kunne hjælpe. Jeg havde jo lige præcis den uge kun to dage med 10 min vejlendning til eksamen. Jeg var så nervøs og bange for de ikke ville klare det. Især efter det med Snehvide. At se de her 3 unger og se at de har klaret dem. Jamen for mig så giver det 100 procent mening at få ødelagt nattesøvn. De her unger vil altid have en helt speciel plads for migLuna skrev:Puha denne tråd trænger da gevaldigt til en update!! - Sagen er den, at jeg skulle hjem en weekend, og fik Maria til at passe ungerne for mig. Dagen efter var de 9 døgn gamle, og Maria ringede og fortalte at Buddha var død. Han var lidt mindre end de andre, men det var stadig rigtig ærgeligt at han forlod os. Nogle timer efter, ringede telefonen igen. Denne gang var det en noget chokeret Maria der fortalte at JoJo havde dræbt Bijou og spist noget af hovedet på hende. Bijou var stor og frisk og var på ingen måde svag, så vi tog konsekvensen og fjernede JoJo fra ungerne og startede med opfodring. Hermed skal der lyde en kæmpe tak til Maria som har påtaget sig den største opgave og givet dem mælk - Hvad skulle jeg dog gøre uden dig! De sidste tre unger har det nu super godt, og er store og tykke. -Den sorte har nu fået navnet Bijou, da hun flytter hjem til Jonas og Jannie, nu når den anden blev taget fra os.
Man kan godt mærke at ungerne ikke har nogen mor til at opdrage på dem, da de er nogle små lømler, men de er så fantastisk skønne, og jeg nyder simpelthen så meget at hygge med dem!
Helt enig med Nikoline i de er nogen være lømler og har manglet opdragelse af deres mor, men tilgengæld er de noget så kære og nysgerrige
Selvom dit B kuld ikke gik som planlagt Nikoline så har du virklig fået 3 fantastiske unger og er glad for jeg fik lov til at være en del af deres opvækst.
Heldigvis kender jeg de 3 de skal hjem til og håber på at kan følge dem den vej. De får det fantastisk hos Kirsten, Jonas og Annette
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk