Tusse´s H-Kuld(Guldhamster)
Tusse´s H-Kuld(Guldhamster)
Ja så kan jeg lige så godt få annonceret det næste kuld unger der ventes med længsel her hos mig.
Parringen skete mellem Donau´s Cheyenne(Lh Sort Polywhite rex) og Malthes Blue Pride(Kh Blå rexbærer).
Donau´s Cheyenne.
Malthes Blue Pride.
Parringen skete mellem Donau´s Cheyenne(Lh Sort Polywhite rex) og Malthes Blue Pride(Kh Blå rexbærer).
Donau´s Cheyenne.
Malthes Blue Pride.
-
Re: Tusse´s H-Kuld(Guldhamster)
Lise, der er i hvert fald god mulighed for at komme blå rex og det er jo også det jeg selv håber på at der kommer ud af den parringLiseJuul skrev:Spændende om der så kommer blå rex!
-
-
En blå rex må meget gerne flytte til mig:)
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
hehe Annette, det skal jeg nok huske på hvis der kommer flere end 1 enkelt, håber dog på at der kommer et par blå rexannette gregersen skrev:En blå rex må meget gerne flytte til mig:)
hehe Annette, det skal jeg nok huske på hvis der kommer flere end 1 enkelt, håber dog på at der kommer et par blå rexannette gregersen skrev:En blå rex må meget gerne flytte til mig:)
Hov, jeg glemte helt at skrive at Cheyenne har taget hele 12 gram på siden hun blev parret. Det er ikke meget i forhold til andres drægtige hamstere, men jeg håber da at hun ikke har snydt mig og at det så evt bare bliver et lille kuld.