Det er lidt hurtigt efter mit D-kuld men det kunne ikke være anderledes, så jeg vil gerne annoncere mit E-kuld
Dette kuld vil være efter Aureus' Hey Jude fra mit B-kuld som jeg har fået æren af at låne, samt Bork's Blondie
Disse to hamstere er bare.. Ja.. Det er simpelthen så ubeskriveligt hvor dejlige de er Begge er rolige, kærlige og bare så tålmodige!
Far er som sagt Aureus' Hey Jude, som er aa B_ dd ll og en lækker lille fyr!
Han virker meget større end sin far, Malthes Franz, men vejer reelt kun 125 gram - udseendet snyder her
Hey Jude (kaldt Rhino til hverdag) er en skøn kælehamster som normalt bor hos en børnafamilie, han er simpelthen så god med børn og bare en rigtig dejlig hamster! Jeg blev så stolt da jeg så ham igen - han smeltede mit hjerte <3
Mor er Bork's Blondie, en skøn aa B_ Dd Dsds E_ LI whpwhp pige
Blondie er en meget tryg og sød pige som faktisk finder sig i alt! Hun er meget rolig af sin alder og elsker bare at blive nusset! En charmetrold af en anden verden <3 Hun er også en relativt stor pige på 175 gram!
Jeg forventer blå og sort, eventuelt chokolade og lavender med og uden dom spot og satin
Det bliver et fantastisk kuld! Jeg er så spændt! Blondie blev parret d. 16/02 og bliver tjekket for brunst senere i aften! Jeg håber der er bid <3
Aureus' E-kuld
Re: Aureus' E-kuld
Ihhh!! <3
-
-
Re: Aureus' E-kuld
Det bliver så spændene, at se om der kommer en til mig <3
Moeskjær's Hamsteropdræt
Facebook: moeskjaer's hamstery
Facebook: moeskjaer's hamstery