Kuld 6 (Vinterhvide)
-
Kuld 6 (Vinterhvide)
D. 9 september fødte Hamsterhusets Athena 2 små unger. En peal agouti han og en safie hun.
Dag hun ikke viste tegn på drægtighed og blev ved med og tabe sig, satte jeg hende sammen med hannen igen. En dag hørte vi små lyde fra reden, hun havde født 2 små unger. Skyndte mig og få hannen fra hende. Ungerne var den dag 4 dage gammel. Hun har i dag taget 5 g på og er meget arrig. Der er tegn på at hun er blevet drægtig igen, og hun er ikke så interesseret i de to unger hun har mere.
Dag hun ikke viste tegn på drægtighed og blev ved med og tabe sig, satte jeg hende sammen med hannen igen. En dag hørte vi små lyde fra reden, hun havde født 2 små unger. Skyndte mig og få hannen fra hende. Ungerne var den dag 4 dage gammel. Hun har i dag taget 5 g på og er meget arrig. Der er tegn på at hun er blevet drægtig igen, og hun er ikke så interesseret i de to unger hun har mere.
Re: Kuld 6 (Vinterhvide)
Tillykke med de to små og held og lykke med det kommende kuld
-
1000 tak, håber at det kommer til og gå godt. Nu hvor hun ikke gider de 2 unger mere
Kan du mon få far til at passe dem?
Jeg kan huske dengang Maria og Lars havde problemet og der viste Lunte sig jo at være en meget omsorgsfuld far. Og jeg har jo også haft held med at lade Junior passe unger - det var da vidst for øvrigt dengang du fik Arthur
Jeg kan huske dengang Maria og Lars havde problemet og der viste Lunte sig jo at være en meget omsorgsfuld far. Og jeg har jo også haft held med at lade Junior passe unger - det var da vidst for øvrigt dengang du fik Arthur
-
Jah jeg har overvejet og prøve og sætte dem over til ham. For det er da et forsøg hver.
-
De er bare så total cute i den alder
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Jah det er de. De er så svære og stå for. Er aldrig nem og vælge når man skal det
Årh de skønne <3
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
-
Tak. Athena er begyndt og ligge ved dem igen. Og ungerne får lov til og ligge over i hendes nye rede
-
Håber, farmand tager sig godt af dem
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen
Benji's hamsteropdræt
Benji's hamsteropdræt
-
Farman tager sig rigtig godt af dem. Han gider ikke at de ligger under maven på ham, men han er der straks, hvis man vil tage ungerne op.
Athena er begyndt og blive meget stor og bygger rede, så det e snart oppe over.
Athena er begyndt og blive meget stor og bygger rede, så det e snart oppe over.