Vinterhvide kuld - 2 par sat sammen
ingen overhovedet... de hygger sig sammen
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Tine Clausen
ja jeg går også og holder MEGET øje med om der er "action" 
Pia B
-
Tine Clausen
Jamen Kong Vinter er skam interesseret i Sharon - så det er et spørgsmål om hvornår han får lov
men jeg holder øje med dem hver aften og opdaterer så snart der sker noget.
men jeg holder øje med dem hver aften og opdaterer så snart der sker noget.Pia B
der er ingen tvivl om at Kong Vinter ved hvad det handler om - spørgsmålet er så om han rammer plet...
jeg har set ham flere gange på Sharon her til aften...
jeg har set ham flere gange på Sharon her til aften...
Pia B
-
Tine Clausen
-
Tine Clausen
jeg har ikke vejet dem siden sidst. Begge par går sammen, og har set Kong vinter og Bruno været interesseret et par gange, men har ikke observeret reelle parringer endnu.
Men jeg kigger jo naturligvis i rederne hver eneste dag
Men jeg kigger jo naturligvis i rederne hver eneste dag

Pia B
-
Tine Clausen
pas :lol:
Sharon er vokset helt vildt på det seneste, så jeg ved det faktisk ikke...
Sharon er vokset helt vildt på det seneste, så jeg ved det faktisk ikke...
Pia B
-
Chagos Mutti
Overvejer stadig om der er plads til en Kinley eller ej. Det kunne bare være ret dejligt, at deltage i udstillingerne f.eks og kan jeg jo ikke med Chago eller Balder.
Kan det tænkes de evt er sterile? Synes bare det er længe at vente, og de burde jo have smidt deres vinterpels, så det kan vel heller ikke være derfor der ingen unger kommer?
Kan det tænkes de evt er sterile? Synes bare det er længe at vente, og de burde jo have smidt deres vinterpels, så det kan vel heller ikke være derfor der ingen unger kommer?
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
jeg ved virkelig ikke hvordan det er..
Altså Sharon ved jeg jo ikke er steril.
og Bruno og Daisy er først inden for den sidste uge kommet helt af med vinterpelsen helt rigtigt.
jeg overvejer at "skifte partner", men jeg tror ikke det ændrer noget...
tror bare det handler om tålmodighed og rigtig forår!
Altså Sharon ved jeg jo ikke er steril.
og Bruno og Daisy er først inden for den sidste uge kommet helt af med vinterpelsen helt rigtigt.
jeg overvejer at "skifte partner", men jeg tror ikke det ændrer noget...
tror bare det handler om tålmodighed og rigtig forår!
Pia B
-
Chagos Mutti
SÅ kom der sørme unger :D
Jeg tjekkede lige Sharon her til aften, og der ligger nu 7 fine små unger i reden :D
Kong Vinter udnyttede at hun kom ud af reden efter mad, til at parre hende igen, så jeg tror også næste kuld er ved at blive sat over :lol:
(Sharon får maks to kuld med Kong Vinter!)
Jeg tager et billede i morgen tidlig, inden jeg skal hjem til Thy på weekend. Lige nu er ungerne MEGET nyfødte, så de får ro til i morgen tidlig - men så kommer der også billeder :D
ENDELIG kommer der unger :D
Jeg håber meget at alle 7 klarer den og at der er de rette farver og køn :lol: men det vil tiden jo vise :lol:
Jeg tjekkede lige Sharon her til aften, og der ligger nu 7 fine små unger i reden :D
Kong Vinter udnyttede at hun kom ud af reden efter mad, til at parre hende igen, så jeg tror også næste kuld er ved at blive sat over :lol:
(Sharon får maks to kuld med Kong Vinter!)
Jeg tager et billede i morgen tidlig, inden jeg skal hjem til Thy på weekend. Lige nu er ungerne MEGET nyfødte, så de får ro til i morgen tidlig - men så kommer der også billeder :D
ENDELIG kommer der unger :D
Jeg håber meget at alle 7 klarer den og at der er de rette farver og køn :lol: men det vil tiden jo vise :lol:
Pia B