Hamsterhusets kuld 8 (guldhamster)
-
Re: Hamsterhusets kuld 8 (guldhamster)
Her til morgen havde de sidste 7 det godt
Jeg fodrede dem og Lars tog billeder
Unge 1
Unge 2
Unge 3
Unge 4
Unge 5
Unge 6
Unge 7
Jeg fodrede dem og Lars tog billeder
Unge 1
Unge 2
Unge 3
Unge 4
Unge 5
Unge 6
Unge 7
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Rigtig meget også er de helt vilde med killingemælk. Snehvide er også helt vild med det
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hvor ser de kære ud
Hvike farver har dem, der er tilbage? Har lidt mistet overblikket Kan du se hvor mange der evt. er umbrouse?
Hvike farver har dem, der er tilbage? Har lidt mistet overblikket Kan du se hvor mange der evt. er umbrouse?
Jeg vil ha' en
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
-
Det er rigtig dejligt de vil have killingemælk
Iben jeg har også mistet overblikket Men kan se der er Sølvgrå (måske nogle Umbrouse imellem), Gylden (synes helt sikkert mindst en ser umbrouse ud) også en uden kintegninger som er sølvsort eller zobel Det er spændende hvad farve i vælger at få hjem til jer
Maria jeg ville ønske du kunne få en mere. Jeg er sikker på hamstere hos dig har det kanon godt
Iben jeg har også mistet overblikket Men kan se der er Sølvgrå (måske nogle Umbrouse imellem), Gylden (synes helt sikkert mindst en ser umbrouse ud) også en uden kintegninger som er sølvsort eller zobel Det er spændende hvad farve i vælger at få hjem til jer
Maria jeg ville ønske du kunne få en mere. Jeg er sikker på hamstere hos dig har det kanon godt
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Jeg tror nok at Sofie og jeg er enige om korthåret sølvgrå hun, egentlig helst uden umbrouse. Hvis de fleste er satin, gør det absolut ingenting at den er det, men det er ikke så vigtigt Og hvis de fleste er langhårede, gør det heller ingenting.
-
Jeg prøver at kigge næste gang om det ser ud til der er en der ikke er umbrouse som også er pige
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det lyder godt vi venter med spænding
Sofie spørger, om de har åbnet øjnene?
Sofie spørger, om de har åbnet øjnene?
-
Nej ikke endnu. Men glæder mig til de gør
Jeg lover at skrive i den her tråd når de har åbnet deres øjne
Jeg lover at skrive i den her tråd når de har åbnet deres øjne
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Desværre er endnu 2 unger faldet fra
Jeg ved ikke hvad der sker med det her kuld. Lige nu går mit håb på at der bare er nogen der overlever
De startede 12. Nu er der 5. 3 sølvgrå og 2 gyldne
Iben jeg har en god nyhed: Jeg er næsten helt sikker på det er en sølvgrå pige. Jeg tror hun er satin og ikke Umbrouse. Men er ikke sikker på de to sidste dele.
Jeg ved ikke hvad der sker med det her kuld. Lige nu går mit håb på at der bare er nogen der overlever
Iben jeg har en god nyhed: Jeg er næsten helt sikker på det er en sølvgrå pige. Jeg tror hun er satin og ikke Umbrouse. Men er ikke sikker på de to sidste dele.
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det var sørgeligt at høremosegaardmortensen89 skrev:Desværre er endnu 2 unger faldet fra
Det er mærkeligt, at de lige pludselig falder fra.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
Det er da trist at de falder fra på den måde
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
Det er da forfærdeligt
Hvad med moren? Har hun det godt?
Men det er da godt at høre, at der er en der passer til alle vores krav Håber de sidste klarer den - du gør virkeligt alt hvad der kan gøres, det ved jeg.
Hvad med moren? Har hun det godt?
Men det er da godt at høre, at der er en der passer til alle vores krav Håber de sidste klarer den - du gør virkeligt alt hvad der kan gøres, det ved jeg.