benet har ikke noget knæled,og de 2 fødder er vokset sammen,så det ligner en fod med flere tæer,men kigger man gode efter,kan man se at det skulle ha været 2 fødderdarkangel87 skrev:rigtig fine
men jeg kan heller ikke se den ekstra fod, til gengæld i salgstråden på et af billederne ligner det at benet vender helt forkert på en af dem
mahonia's trunte har født idag,1 med en extra fod :O(

-
Jeg kan kun se en fod, men jeg kan se seks tær, er det ikke en ekstra tå?? 

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
-
Så to tær ekstra og en stor tåmy heaven skrev:har talt dem nu, nr 5 tå er meget tyk,som 2 tær der er vokset sammen og der er 7 tæer i altmy heaven skrev:der er mange flere tærBittéHamstereN skrev:Jeg kan kun se en fod, men jeg kan se seks tær, er det ikke en ekstra tå??tror der er 7-8

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
tak, ja trunte fik smukke ungerMahonia skrev:Underligt med det ben, men det er da dejligt, at høre, at hun er så stærk en lille pige.Beholder du hende selv så? Hun ser ellers fin ud. :)
Meget smukke unger forøvrigt! :P

hun er rigtig fin, men jeg vil gerne give hende væk til nyt hjem, men kun til et rigtig godt hjem, ellers bliver hun her, hun er den sidste tilbage,udover den pernille selv har beholdt

vildt...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
nej, hun er kun til kæl, men pernille siger at hun er mere kælen en den hun beholder (tulle),så hun er god som kælehamsterMahonia skrev:Okay. Jeg håber, du evt. kan finde hende et godt hjem så, men ellers ved jeg, hun nok skal få det godt hos jer. :) Kommer hun ud i andet hjem, skal de jo så bare ikke avle på hende.

jeg tror det er det man kalder for uheldige genmutationer man ikke kan gøre noget ved
så længe man ikke avler på hende, så tror jeg ikke man skal bekymre sig om det..

så længe man ikke avler på hende, så tror jeg ikke man skal bekymre sig om det..
Pia B