Vinterhvide kuld - 2 par sat sammen

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
burrus

Indlæg af burrus » 7. feb 2010 09:49

Nå - jeg så Kong Vinter var på Sharon igen i går aftes, så tror ikke der har været bid d. 2....
Håber meget at der så var bid den her gang, men jeg holder grundigt øje med dem d. 10. om der sker noget der... :lol:
men i det mindste er Sharon ret præcis med "hver 4. aften"  :lol:  

her til morgen lå Kong Vinter så i indgangen til deres paphus og passede godt på Sharon  :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 7. feb 2010 12:18

Nåååh hvor sødt  :)  Vi håber der er bid denne gang så.

Hvad med Daisy - har du vejet hende?  :P
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

burrus

Indlæg af burrus » 7. feb 2010 12:36

nej jeg venter til i aften med veje begge tøser igen... De sover allesammen lige nu - og jeg "holder søndag"  :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 9. feb 2010 15:06

Hej Pia,

Har du vejet tøserne?  :lol:

Er så spændt på at høre om de har kager i ovnen  :oops:

burrus

Indlæg af burrus » 9. feb 2010 21:45

lige i aften er jeg "strandet" i Århus.
Jeg vejede dem begge, og begge havde en minimal vægtøgning, men det er umuligt at sige med sikkerhed, når det kun er 2-3 g
Pia B

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 10. feb 2010 20:50

Så hvornår begynder du at være sikker på om de er gravide eller ej? Forresten synes navnetemaet skal være hovedstader... Vil gerne have en Berliner  :oops:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 10. feb 2010 21:06

Chagos Mutti skrev:Så hvornår begynder du at være sikker på om de er gravide eller ej? Forresten synes navnetemaet skal være hovedstader... Vil gerne have en Berliner  :oops:
når de er et par uger henne før er det svært at vide noget med sikkerhed
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 10. feb 2010 21:41

Hehe, god ide! Så skal min hedde Manila, som er hovedstaden på Filippinerne :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 10. feb 2010 22:55

hovedstader blir det ikke  :wink:  

næææ mine dværghamster kuld skal have lidt mere opfindsomme tema'er end det  :wink:  
det ska bare lige tænkes godt igennem...

Her til aften har jeg lige vejet dem alle igen...

"lille" frk. Sharon vejer nu 33, men Kong Vinter er altså også på hende her til aften   :? aner ikke om han rent faktisk har haft held - og så bare lige "for at være sikker", eller om han faktisk ikke får held af sine anstrengelser...
her til aften var han på hende 3-4 gange, hvorefter de lignede to stk hamstere som var MEGET glade for hinanden i reden  :lol:  

Daisy vejer nu 27g, men igen - jeg skal ikke kunne sige om hun bare har spist lidt ekstra altromin  :lol:   hende og Bruno er også meget gode venner...

jeg håber og krydser mere end nogen andre tror jeg jeg  :oops:  jeg har jo 9 mennesker som står og glæder sig til, at jeg får leveret nogle unger  :lol:  
men jeg er også MEGET spændte på hvad de kan lave af unger - især kong vinter  :)   håber godt nok at de to damer snart blir drægtige!
Pia B

construxi

Indlæg af construxi » 12. feb 2010 18:30

nøj er der 9 der har reserveret?... de er attraktive Hva'r...
Billede

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 12. feb 2010 19:55

Pia, hvad er status? :D
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

burrus

Indlæg af burrus » 12. feb 2010 22:51

construxi skrev:nøj er der 9 der har reserveret?... de er attraktive Hva'r...
både og - men ja - 9 stk er reserveret indtil nu, fordelt på to kuld...

Chagos Mutti -> jeg har ikke "forstyrret" dem i aften... så det ved jegfaktisk ikke... men Kong vinter var jo på Sharon d. 10. igen, så det er først brunst tid igen d. 14. hvis det er  :?  
ka lige gå ind og se om Daisy er vågen og om Bruno er interesseret i hende - for det burde være på den her tid af døgnet så jo...
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 12. feb 2010 22:54

umiddelbart ingen kinky aktivitet, men de bliver vejet søndag aften, så må vi jo se hvad vægten siger...
Pia B

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 14. feb 2010 12:21

Glæder mig til at høre hvad de unge damer vejer i aften  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 14. feb 2010 21:20

Sharon vejer 34 i aften - og der er umiddelbart ingen interesse fra KV's side (Altså ingen brunst - så håber!)

Daisy 30 i eftermiddags.. har slet ikke fanget dem i "action", men det er begge ved at smide deres vinterpels for for alvor, så håbet vægtøgningen betyder gode ting  :P
Pia B

Besvar