DK Nadezhda's Kuld F - 11 dage gamle s. 2

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 13. mar 2010 14:26

Ej hvor smart. Så tegner du simpelthen en lille dut på dem?  :lol:
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

burrus

Indlæg af burrus » 13. mar 2010 14:29

jep  :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 13. mar 2010 18:05

Hmmm.... Lys, mørk, lys mørk... ????  :scratch: Nej, jeg må vist vente til vi kan se farverne lidt bedre!

Pia, hvilken pige tror du, ville være god sammen med Herkules?

burrus

Indlæg af burrus » 13. mar 2010 18:46

det ved jeg virkelig ikke Charlotte  :lol:  
jeg kæmper jo selvmed at finde ud af hvilken jeg vil beholde...
men lad os nu se når de bliver noget større  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 13. mar 2010 20:11

Ja der er vist ikke andet for.  :oops:   :lol:

Christina S.R.

Indlæg af Christina S.R. » 13. mar 2010 21:59

Du er nødt til at skynde dig at vælge, Pia! Vi er vist ved at være mange, der er meget utålmodige!!  :wink:
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html

burrus

Indlæg af burrus » 13. mar 2010 22:01

Christina S.R. skrev:Du er nødt til at skynde dig at vælge, Pia! Vi er vist ved at være mange, der er meget utålmodige!!  :wink:
jeg hverken kan eller vil vælge før de har fået øjne og pels og jeg begynder at se dem rende rundt og få personlighed. ganske enkelt  :wink:
Pia B

Christina S.R.

Indlæg af Christina S.R. » 13. mar 2010 23:01

Så giv dem noget vækstfremmer  :wink:  :D
Det er godt nok svært at vente!!
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 13. mar 2010 23:23

Jeg kan love Jer for, at det er nærmest 100 gange værre at vente på nogen unger, som ikke engang er født endnu  :roll:  og som sikkert ikke engang er ungfanget endnu  :wink: Jeg er ikke engang sikker på de stakkels smp hamstere har fået ideen at de skal lave ungen endnu - iiiih jeg har ingen tålmodighed  :lol:
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

burrus

Indlæg af burrus » 18. mar 2010 17:55

Så fik jeg ordnet lidt billeder - ikke lige de bedste, men de er der  :oops:

først pigerne:
1 - Sølvgrå Tortie - SgSg Toto - Reserveret
Billede
Billede

2 - Sølvgrå Umbrouse - Sgsg U_
Billede
Billede

3 - Sølvgrå Umbrouse - SgSg Uu - Reserveret til Charlotte
Billede
Billede

4 - Offwhite - ee Sg_ - standby
Billede
Billede
Billede

5 - Sølvgrå Umbrouse - Sgsg U_
Billede
Billede
Billede

6 - Rø Offwhite/sølvgrå - (ee?) pp Sg_ - standby
Billede
Billede

Så drengene:
7 - Sølvgrå Umbrouse - Sgsg Uu
Billede
Billede

8 - Sølvgrå Umbrouse - Sgsg Uu
Billede
Billede

9 - Sølvgrå Umbrouse - SgSg U_ - standby
Billede

10 - Sølvgrå - Sgsg  - standby
Billede
Billede

Et rede billede:
Billede  

Charlotte du må jo lige sige til, når du har "bestemt" dig for hvilken pige du vil have  :)  

jeg satser på selv, at beholde en af de to sidste drenge...
Senest rettet af burrus 21. mar 2010 09:54, rettet i alt 1 gang.
Pia B

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 20. mar 2010 20:06

Hvor er de kære :love4: er det mig, eller ligner en af de Sølvgrå Umbrouse en Zobel? syntes bare den havde meget lyse områder omkring øjnene :)
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 21. mar 2010 00:59

HamsterMiaah skrev:Hvor er de kære :love4: er det mig, eller ligner en af de Sølvgrå Umbrouse en Zobel? syntes bare den havde meget lyse områder omkring øjnene :)
det er fordi den er umbrouse :wink:   og MEGET endda :lol:   men den ER sølvgrå umbrouse - for den har agouti tegninger :wink:  :wink:
Pia B

Christina S.R.

Indlæg af Christina S.R. » 21. mar 2010 08:43

Jeg har godt nok svært ved at vælge - nok også fordi jeg har svært ved at se, hvordan de kommer til at se ud som voksne ... Men kære er de!
Knus Christina

burrus

Indlæg af burrus » 21. mar 2010 09:52

Christina S.R. skrev:Jeg har godt nok svært ved at vælge - nok også fordi jeg har svært ved at se, hvordan de kommer til at se ud som voksne ... Men kære er de!
det er netop derfor jeg har valgt at sige at jeg på ingen måder vælger min før om en uge og derfor må alle der vil have en dreng pænt vente på det  :wink:

men tortie pigen er afsat - ska lige have rettet indlægget  :lol:
Pia B

Christina S.R.

Indlæg af Christina S.R. » 21. mar 2010 11:20

burrus skrev:det er netop derfor jeg har valgt at sige at jeg på ingen måder vælger min før om en uge og derfor må alle der vil have en dreng pænt vente på det  :wink:

men tortie pigen er afsat - ska lige have rettet indlægget  :lol:
Hun var ellers en af dem, jeg overvejede ...
Knus Christina

Besvar