Lindes Vinter C-kuld
Re: Lindes Vinter C-kuld
Min forudsigelse af at det blev inden ugen var omme kom kun næsten til at holde stik.
Mellem midnat og kl 18 i dag er Diva nedkommet. Desværre var der kun tre unger, hvoraf den ene var dødfødt. Så nu håber jeg at de sidste to klarer den
Mor Diva passer godt på ungerne:
Hun lader sig dog lokke over i faunaboksen hvor der er Beef Pockets (Divas livret!) så jeg kan tage et par billeder af vidunderne:
Det kan ses at der er forskel på størrelsen af ungerne, men tror bare en ene er usædvanlig tyk og forslugen hehe
Jeg håber virkelig at alt går godt med de to, så de kan vokse op og blive nogle dejlige vinterhvide.
Deres fremtid er allerede på plads:
Den ene skal blive hos mig, mens den anden skal op til Maria og Lars. for at begge skulle vise sig at være safir piger - det er det vi begge helst vil have, men mindre kan heldigvis også gøre det. Uanset farve og køn er de i al fald begge højt ønskede.
Resten på ventelisten må desværre vente tålmodigt på at næste kuld kommer
Mellem midnat og kl 18 i dag er Diva nedkommet. Desværre var der kun tre unger, hvoraf den ene var dødfødt. Så nu håber jeg at de sidste to klarer den
Mor Diva passer godt på ungerne:
Hun lader sig dog lokke over i faunaboksen hvor der er Beef Pockets (Divas livret!) så jeg kan tage et par billeder af vidunderne:
Det kan ses at der er forskel på størrelsen af ungerne, men tror bare en ene er usædvanlig tyk og forslugen hehe
Jeg håber virkelig at alt går godt med de to, så de kan vokse op og blive nogle dejlige vinterhvide.
Deres fremtid er allerede på plads:
Den ene skal blive hos mig, mens den anden skal op til Maria og Lars. for at begge skulle vise sig at være safir piger - det er det vi begge helst vil have, men mindre kan heldigvis også gøre det. Uanset farve og køn er de i al fald begge højt ønskede.
Resten på ventelisten må desværre vente tålmodigt på at næste kuld kommer
Stort tillykke med det lille kuld!
Takker de er sørme også højt ønsket af mange! Det bliver dejligt med nogle flere renartede vinterhvide - kenneths er jo gået i strejke så det er godt at dem jeg har fået af ham så kan lave ungerLaeborg skrev:Stort tillykke med det lille kuld!
-
-
De er så skønne de to. Jeg er så spændt på hvad de er af farve og køn og hvilken der er min
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
5 døgn gamle og de to vokser og trives. Diva vogter ungerne som en høg og forlader dem stort set ikke.
Som det ses ligner de to hinanden utrolig meget. Maria og jeg er enige om at det er to Pearl Agouti unger (Dd Pepe)
Den lille vejer nu 5 gram. Den har stjålet mit hjerte, så det bliver den der får lov at blive herhjemme. Vi er stadig lidt i tvivl om det er en dreng eller en pige (Nikoline og Maria siger en pige, jeg siger en dreng...)
Den store er afgjort en dreng! Han vejer nu 6 gram og er vidst en værre ædedolk. Han skal flytte hjem til Maria og Lars
Som det ses ligner de to hinanden utrolig meget. Maria og jeg er enige om at det er to Pearl Agouti unger (Dd Pepe)
Den lille vejer nu 5 gram. Den har stjålet mit hjerte, så det bliver den der får lov at blive herhjemme. Vi er stadig lidt i tvivl om det er en dreng eller en pige (Nikoline og Maria siger en pige, jeg siger en dreng...)
Den store er afgjort en dreng! Han vejer nu 6 gram og er vidst en værre ædedolk. Han skal flytte hjem til Maria og Lars
-
Hvor er de bare nuttede
Jeg er så glad for den store basse og glæder mig til at møde ham og få ham her hjem. Nu skal jeg bare finde på et navn
Jeg er spændt på om det er en søster eller bror du skal beholde
Jeg er så glad for den store basse og glæder mig til at møde ham og få ham her hjem. Nu skal jeg bare finde på et navn
Jeg er spændt på om det er en søster eller bror du skal beholde
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Ja eftersom det er mit C-kuld skal ungerne jo have et navn der starter med C.
Maria er kommet med et genialt forslag:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... U6CA0Ji8F0
To unger = Chip og Chap!
Ingen tvivl om at den store dreng er Chap
Men så er der min. For hvad nu hvis det er en pige? Kan den så godt hedde Chip?
Overvejer om den i daglig tale skal hedde Chip og så på stamtavlen hedde Chippeline
Hvad synes i andre?
Maria er kommet med et genialt forslag:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... U6CA0Ji8F0
To unger = Chip og Chap!
Ingen tvivl om at den store dreng er Chap
Men så er der min. For hvad nu hvis det er en pige? Kan den så godt hedde Chip?
Overvejer om den i daglig tale skal hedde Chip og så på stamtavlen hedde Chippeline
Hvad synes i andre?
-
Som pige kan den godt hedde Chip, men den kan også hedde Chippeline. Jeg kan lide begge dele
Jeg glæder mig til at få Lindes Chap hjem
Jeg glæder mig til at få Lindes Chap hjem
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Maria og Nikoline har ret:
Chip/Chippeline er en pige - kan tydeligt se det i dag
Chip/Chippeline er en pige - kan tydeligt se det i dag
-