Ja der sker ingenting. Ingen vægtøgning, ingen ungerFreja skrev:Hvad sker der hos dig, Christina!?!!?!?!? Vi er nysgerrige!![]()
Lindes Vinter D-kuld
Re: Lindes Vinter D-kuld
Det ser desværre ud til at der ikke kommer noget d-kuld.
Diva virker ikke spor drægtig. Hun tager ikke på. Men er derimod gået i vinterpels.
Hendes humør er rigtigt dårligt og det kombineret med at hun snart fylder et år gør at jeg ikke vil udsætte hende og Johnny for at skulle gå sammen igen.
Så med mindre diva pludselig overrasker mig og der er unger alligevel i løbet af den næste uge så bliver kuldet ikke til noget
Diva virker ikke spor drægtig. Hun tager ikke på. Men er derimod gået i vinterpels.
Hendes humør er rigtigt dårligt og det kombineret med at hun snart fylder et år gør at jeg ikke vil udsætte hende og Johnny for at skulle gå sammen igen.
Så med mindre diva pludselig overrasker mig og der er unger alligevel i løbet af den næste uge så bliver kuldet ikke til noget
Æv altså. Må vi se Divas vinterpels?
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
Ja skal lige prøve at tage et billede af den lille diva her i weekendenFreja skrev:Æv altså. Må vi se Divas vinterpels?
-
øv altsåchlin skrev:Det ser desværre ud til at der ikke kommer noget d-kuld.

sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
Hvor ærgeligt!
Håber hendes humør bliver bedre snart 

-
Øv hvor er det ærgeligt.

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Hvor er Diva smuk. Ærgerligt der ikke kom unger, øv.
Ja jeg må bukke mig i støvet og erkende, at jeg ikke er værdig til at blive kaldt DHF-opdrætter
Diva har 4-5 unger, som nu er i al fald 14 dage gamle. Og jeg har INTET anet om det, før min hamsterpasser nævnte det for mig (er på ferie)
For billeder og mere info kan man se her:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 005&type=3
Der kommer mere info herinde en af de nærmeste dage
Diva har 4-5 unger, som nu er i al fald 14 dage gamle. Og jeg har INTET anet om det, før min hamsterpasser nævnte det for mig (er på ferie)
For billeder og mere info kan man se her:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 005&type=3
Der kommer mere info herinde en af de nærmeste dage
Tillykke med det hemmelige kuld 
Jeg syntes sagtens du kan være en værdig hamster opdrætter.

Jeg syntes sagtens du kan være en værdig hamster opdrætter.
Fra mig og Zoo
Yeeehaaa! Tillykke tillykke. Du er da fuldt ud værdig - du kan da få dine hamstere til at yngle! At det foregår i dølgsmål, det er en anden sag
Så er der måske alligevel en lille pige til os????? Vi krydser fingre. Avlshannen er i hus og venter bare på et harem!

Så er der måske alligevel en lille pige til os????? Vi krydser fingre. Avlshannen er i hus og venter bare på et harem!
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
Ja jeg håber jo virkelig at der er en pige til jer, som jeg kan tage med over den 12.10.Freja skrev:Yeeehaaa! Tillykke tillykke. Du er da fuldt ud værdig - du kan da få dine hamstere til at yngle! At det foregår i dølgsmål, det er en anden sag![]()
Desværre er ungerne lige nu i en alder, hvor det er ret så håbløst at se hvilket køn der gemmer sig under pelsen. Men jeg TROR at der er 3 piger og en dreng og så tilfalder den ene pige jer

Men tør ikke love noget bestemt endnu, det er alt for svært at sige med sikkerhed og vil jo nødig sende en dreng over til jer hehe
Ja, jeg har besluttet at ungerne må være fra den 8. september.
Louise og Morten havde Diva og Johnny på ferie imens jeg selv holdt ferie i Alanya og de har sidst set parringer den 21. august. Dagen efter skilte jeg dem så ad, da Diva virkede noget hys. Men med viden om, at de sidst har parret den dag, så kan det passe meget godt med at ungerne er fra den 8. september og når man ser på deres udseende passer det også meget godt.
Har fået taget enkeltbilleder af ungerne i går, hvor de altså var 16 dage gamle:

Agouti/Safir. Kan ikke helt blive enig med mig selv om hvad den er?
Tror det er en pige. Reserveret til Louise/Annette/Freja

Pearl Agouti
Tror det er en dreng. Reserveret til Anna

Pearl Agouti.

Pearl Safir.
Tror det er en pige og så er hun afgjort reserveret til Louise
Louise og Morten havde Diva og Johnny på ferie imens jeg selv holdt ferie i Alanya og de har sidst set parringer den 21. august. Dagen efter skilte jeg dem så ad, da Diva virkede noget hys. Men med viden om, at de sidst har parret den dag, så kan det passe meget godt med at ungerne er fra den 8. september og når man ser på deres udseende passer det også meget godt.
Har fået taget enkeltbilleder af ungerne i går, hvor de altså var 16 dage gamle:

Agouti/Safir. Kan ikke helt blive enig med mig selv om hvad den er?

Pearl Agouti
Tror det er en dreng. Reserveret til Anna

Pearl Agouti.

Pearl Safir.
Tror det er en pige og så er hun afgjort reserveret til Louise