Tak Louiselouisekold skrev:Tillykke med ungerne
Calobes C-kuld (campbells)
Re: Calobes C-kuld (campbells)
Så er der billeder fra idag, 7 dage gamle og der er stadig 1 hun og 5 hanner De vejer alle 6 gram, undtagen en lille dreng, som kun er på 4 gram, tager han ikke lidt på snart, får han en lille smule pipette.
- Vedhæftede filer
-
- image.jpg (181.83 KiB) Vist 7029 gange
Calobe's hamsteropdræt
ååårrrhhh hvor kære
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
http://husfred-hamsteri.dk
Tak det syntes jeg ogsåtaysha skrev:ååårrrhhh hvor kære
Calobe's hamsteropdræt
-
Tak Maria Lidt opdatering... I fredags og idag er den mindste dreng fundet helt kold uden for reden, så har jeg varmet ham og givet ham lidt pipette og lagt ham tilbage i reden, hvor Masha har taget ham til sig igen, håber ikke det sker igenmosegaardmortensen89 skrev:Hvor er de fine
Calobe's hamsteropdræt
-
Det håber jeg heller ikke.milla.b skrev:Tak Maria Lidt opdatering... I fredags og idag er den mindste dreng fundet helt kold uden for reden, så har jeg varmet ham og givet ham lidt pipette og lagt ham tilbage i reden, hvor Masha har taget ham til sig igen, håber ikke det sker igenmosegaardmortensen89 skrev:Hvor er de fine
Krydser fingre for det ikke sker igen
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Tusind tak for støtten, det varmer.mosegaardmortensen89 skrev:Det håber jeg heller ikke.milla.b skrev:Tak Maria Lidt opdatering... I fredags og idag er den mindste dreng fundet helt kold uden for reden, så har jeg varmet ham og givet ham lidt pipette og lagt ham tilbage i reden, hvor Masha har taget ham til sig igen, håber ikke det sker igenmosegaardmortensen89 skrev:Hvor er de fine
Krydser fingre for det ikke sker igen
Calobe's hamsteropdræt
Så er der lige lidt opdatering idag fra, hvor de er 12 dage gamle
De lever stadig alle 6 og de har alle åbnet øjnene.
Deres vægt siger:
1 på 12 gram.
3 på 11 gram.
1 på 10 gram.
1 på 5 gram.
Ham den lille haner en rigtig kæmper så han hedder Combattente, som betyder kæmper på Italiensk.
Han har virkelig kæmpet, men nu klarer han sig fint selvom han er halv størrelse af de andre, så han bliver noget længere tid end de andre
De andre er også super søde og nogle sover endda i hånden.
2 af dem har fundet nye hjem.
De lever stadig alle 6 og de har alle åbnet øjnene.
Deres vægt siger:
1 på 12 gram.
3 på 11 gram.
1 på 10 gram.
1 på 5 gram.
Ham den lille haner en rigtig kæmper så han hedder Combattente, som betyder kæmper på Italiensk.
Han har virkelig kæmpet, men nu klarer han sig fint selvom han er halv størrelse af de andre, så han bliver noget længere tid end de andre
De andre er også super søde og nogle sover endda i hånden.
2 af dem har fundet nye hjem.
- Vedhæftede filer
-
- Dreng 4 10 gram
- image.jpg (180.42 KiB) Vist 6989 gange
-
- Dreng 3 12 gram
- image.jpg (171.76 KiB) Vist 6989 gange
-
- Dreng 2 11 gram
- image.jpg (164.38 KiB) Vist 6989 gange
-
- Dreng 1 11 gram
- image.jpg (163.84 KiB) Vist 6989 gange
-
- Pigen 11 gram
- image.jpg (155.55 KiB) Vist 6989 gange
Calobe's hamsteropdræt
Den sidste lille dreng nummer 5 på 5 gram
- Vedhæftede filer
-
- image.jpg (167.43 KiB) Vist 6988 gange
Calobe's hamsteropdræt
-
De er også helt vildt sødemosegaardmortensen89 skrev:Hvor ser de søde ud
Calobe's hamsteropdræt
Lige lidt opdatering... 3 er nu reserveret 2 af dem, som ikke er reserveret er dog først salgsklar omkring 21. Januar, fordi den ene er meget lille og den anden er lidt utryg ved hænder. Jeg har ikke været hjemme i 4 dage, så idag da jeg kom hjem fik jeg nærmest et chok over, at se hvor store de var blevet, den største vejer 22 g, den mindste 12 g, 2 på 19 g, 1 på 20 g og 1 på 21 g. Ham den lille klarer sig fantastisk Der kommer billed imorgen
Calobe's hamsteropdræt
Idag har jeg solgt 2 drenge, den ene køber, var virkelig op og køre på en god måde, han var helt vildt begejstret og han stod i laaaang tid og snakkede, om hvor stort buret var, og hamsteren (Charilie hedder hamsteren ) får det virkelig luksus, så det er jeg rigtig glad for, det er også idag jeg har solgt en unge, hvor den er kommet længst væk, Charlie er nemlig solgt til Fyn
Calobe's hamsteropdræt
Dejlige unger
Det er bare så dejligt når man oplever en så engageret køber
Det er bare så dejligt når man oplever en så engageret køber