Von Happys planetkuld - 2 - vinterhvide
-
Re: Von Happys kuld nr. to.... (vinterhvide)
Skønt der er styr på køn og navne
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Glæder mig til at se billeder af de små
-
Tillykke
Jeg glæder mig til at få dem hjem
Jeg glæder mig til at få dem hjem
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster
Trine // Colour Point.
-
Tillykke
Moeskjær's Hamsteropdræt
Facebook: moeskjaer's hamstery
Facebook: moeskjaer's hamstery
Opdatering på planetkuldet:
Alle syv vokser og trives, så det er en fryd. Et par stykker er så nysgerrige, at de er begyndt at forlade reden, selvom de ikke har åbnet øjnene endnu. De fire drenge er alle reserveret samt to af pigerne. Kun agoutipigen Uranus har vi ikke fået placeret endnu. Hvis du kunne tænke dig at adoptere hende, så se venligst opslaget i salgstråden og skriv PM.
Alle syv vokser og trives, så det er en fryd. Et par stykker er så nysgerrige, at de er begyndt at forlade reden, selvom de ikke har åbnet øjnene endnu. De fire drenge er alle reserveret samt to af pigerne. Kun agoutipigen Uranus har vi ikke fået placeret endnu. Hvis du kunne tænke dig at adoptere hende, så se venligst opslaget i salgstråden og skriv PM.
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
Alle unger trives og har det godt. Sikke et mylder, der har været i buret til stor glæde og fornøjelse for os alle herhjemme.
Saturn og Pluto er flyttet over til Tut-Zoo i dag med special delivery.
Merkur og Neptun er hentet af Colourpoint i dag.
Mars flytter til Sigrid i Nordsjælland i aften.
Venus flytter i næste uge til D-Waynes i Jylland.
Afventer en tilbagemelding, før vi ved, hvor lille Uranus skal bo, men hun flytter helt sikkert i løbet af denne uge. Pludselig var der fire indenfor et døgn, der gerne ville have hende!
Dejligt for Joy, at Venus bliver lidt længere, så overgangen ikke bliver for brat. Joy er stor, solid og virker glad og afbalanceret, som om det var "Piece of cake" lige at opfostre syv små banditter....
Saturn og Pluto er flyttet over til Tut-Zoo i dag med special delivery.
Merkur og Neptun er hentet af Colourpoint i dag.
Mars flytter til Sigrid i Nordsjælland i aften.
Venus flytter i næste uge til D-Waynes i Jylland.
Afventer en tilbagemelding, før vi ved, hvor lille Uranus skal bo, men hun flytter helt sikkert i løbet af denne uge. Pludselig var der fire indenfor et døgn, der gerne ville have hende!
Dejligt for Joy, at Venus bliver lidt længere, så overgangen ikke bliver for brat. Joy er stor, solid og virker glad og afbalanceret, som om det var "Piece of cake" lige at opfostre syv små banditter....
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
-
Og en opdatering herfra
De to drenge stortrives, Merkur lidt mere forsigtig end Neptun, men det er han kommet godt efter her nu hvor det ikke er så tidligt på natten mere
Jeg er slet ikke i tvivl om at de kommer til at passe super godt ind i familien, og jeg er rigtig glad for de to
De to drenge stortrives, Merkur lidt mere forsigtig end Neptun, men det er han kommet godt efter her nu hvor det ikke er så tidligt på natten mere
Jeg er slet ikke i tvivl om at de kommer til at passe super godt ind i familien, og jeg er rigtig glad for de to
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
Trine // Colour Point.